La sessió del Congrés, en el diari d'aquest dijous
L'assetjament als homosexuals, els finalistes del Català de l'Any i l'acústic de Coque Malla, altres temes
L'Informatiud'EL PERIÓDICO destaca la sessió del Congrés, en què Mariano Rajoy ha explicat el seu nou pla de reformes i on el president ha insistit que les seves mesures comencen a donar fruits. Un altre tema destacat és l'informe sobre assetjament als homosexuals realitzat per diversos col·lectius de defensa dels drets de lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals.
El Premi Català de l'Any ja té tres finalistes: Carme Forcadell, Josep Sánchez de Toledo i Anna Vives. Els lectors ja poden votar a través dewww.cataladelany.cat, el telèfon 905.446.040 i enviant un SMS al 25152.
I en música, Coque Malla ha ofert un acústic a EL PERIÓDICO per presentar el seu nou disc, 'Mujeres'.
- Viral Paga 1.360 euros per aparcar dos mesos a La Maquinista de Barcelona: "Costa més que el cotxe"
- El banc català confirma que hi ha "sobre la taula" una fusió alternativa
- El Consell «sabia perfectament» que el Poio s’havia desbordat 3 hores abans de l’SMS
- EL CONTROVERTIT ‘PARTNER’ DEL FC BARCELONA El soci moldau, al descobert
- Meteorologia Les pluges deixen registres de fins a 50 litres a Catalunya
- Cine ‘Sorda’ fa bons els pronòstics i triomfa a Màlaga
- Nou èxit Cap Butaca Buida se supera en la seva segona edició
- L’acollida a Catalunya Un estudi de la UAB revela que els tutelats migrants tenen més inserció laboral que els seus companys autòctons
- Successos Mor apunyalat un home de 58 anys en un habitatge al districte de Nou Barris, a Barcelona
- Lapsus temporals Això significa no recordar paraules o confondre el nom de les persones