Canvis en la llei per als menors dependents, al diari de dimarts
El dèficit de les comunitats, un projecte solidari amb els millors cuiners i el Premi Català de l'Any, altres temes
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca l'esborrany de llei en què el Ministeri de Sanitat preveu introduir especificitats perquè la llei de dependència doni més cobertura a menors amb discapacitats greus. Un altre tema destacat són les diferències entre dirigents autonòmics del PP sobre els límits de dèficit pressupostari per a les comunitats.
Alguns dels millors cuiners catalans, entre ells Ferran Adrià, participaran el 9 de juny en un espectacle solidari produït per Minoria Absoluta i els beneficis del qual aniran al Casal dels Infants.
Aquest dimarts tindrà lloc la cerimònia d'entrega del Premi Català de l'Any. Es pot votar fins dimarts a la una del migdia a través de www.cataladelany.cat, el telèfon 905 446 040 o enviant un SMS al 25152.
- Previsió del Meteocat Les pluges previstes per a aquest divendres encenen avisos grocs a mig Catalunya
- Alerta en estrangeria pel frau amb el registre de parelles de fet
- Successos Identificada «la dona del cobert»: L’Ainhoa es va suïcidar en un galliner a Sant Julià de Ramis el 2018
- A partir d'abril Catalunya provarà en 26 CAP el nou model d'atenció als pacients en 48 hores
- Catalunya provarà a partir de l’abril en 26 CAPs el model d’atenció en 48 hores