La relació entre el Govern i Brussel·les, al diari d'aquest dimecres
Estrena d'un autobús biarticulat i la lesió de Messi, per Jordi Tió, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la relació entre Brussel·les i el Govern de Mariano Rajoy, que ha rebutjat el contracte laboral únic proposat dilluns pel comissari europeu d'Ocupació, Lazlo Andor.
Un altre tema destacat és l'estrena d'un autobús biarticulat de 24 metres a la línia H12 de Barcelona, que recorre la Gran Via des del Besòs fins al Gornal.
Notícies relacionadesEn esports, el redactor Jordi Tió comenta l'abast de la lesió de Leo Messi, que el tindrà entre dues i tres setmanes de baixa.
I en música, el grup La Canalla ha ofert un acústic exclusiu per presentar el seu segon disc: 'El bar nuestro de cada día'.
- UGT-CTAC Un estudi radiografia el cost emocional de ser autònom: «És un estrès constant, somio que m’estic oblidant alguna cosa»
- Trànsit Un incendi en un túnel talla totalment la Ronda Litoral de Barcelona durant una hora
- Troben a Barcelona el menor de 15 anys de Manresa desaparegut des de feia una setmana
- EL DOCUMENTAL ‘LAPORTAGATE’ «‘De qualsevol manera cobrareu’. ‘¿Com?’ ‘Diré al Barça que us contractin’»
- Previsió meteorològica Pluja intensa a Catalunya avui: aquestes són les zones més afectades
- El Sabadell admet que Competència no serà dura amb l’opa del BBVA
- El Govern posposa fins al maig la reubicació dels menors migrants
- La Guàrdia Civil troba a Colòmbia una nova propietat d’Ábalos
- El 10% dels pisos nous de BCN els compren estrangers residents
- Medina i Luceño, absolts en la causa del ‘pelotazo’ de les mascaretes