PROGRAMACIÓ

'Cazamariposas', a Divinity

El nou magazín rosa se centrarà en els famosos i la moda

Nando Escribano i Nuria Marín, presentadors de ’Cazamariposas’.

Nando Escribano i Nuria Marín, presentadors de ’Cazamariposas’. / DIVINITY

1
Es llegeix en minuts
EL PERIÓDICO
BARCELONA

Celebritiesi moda, dos dels pilars sobre els quals se sustenta tota la -exitosa- política audiovisual del grup Mediaset, i que són la raó de ser del seu canal Divinity, tornen a ser els al·licients deCazamariposas, títol del nou xou d'aquest canal temàtic dirigit a l'audiència femenina. Aquest espai, que s'estrena avui (21.45 hores) i és el primer de producció pròpia de Divinity, té com a finalitat «viure una estoneta el món de lescelebrities», segons explica Nuria Marín, presentadora del programa, amb Nando Escribano (col·laborador deSálvameiEl gran debate).

Notícies relacionades

Ideat i produït en col·laboració amb La Fábrica de la Tele (Aquí hay tomate, Sálvame, El gran debate...),Cazamariposases planteja com un desenfadat informatiu setmanal dels famosos i de les tendències espanyoles, però amb «un ull posat en el que passa fora de les nostres fronteres», apunta Marín.

IMITAR ELS FAMOSOS // Donar idees sobre «com vestir-se igual que els famosos però a un preu assequible», «on es talla els cabells tal famosa» o, per exemple, el «gimnàs on poden fer els mateixos exercicis que Jennifer Lopez» són alguns dels temes que tractarà aquest xou, que va «més enllà de la xafarderia», apunta la seva presentadora. A més, la presència dels blogs, les xarxes socials i els fòrums d'internet tindran rellevància i acostaran l'opinió del carrer.