Els Mundials de natació, al diari d'aquest divendres
Els Encants, homenatge al Born i estrenes de cine, altres temes
L'Informatiud'EL PERIÓDICO destaca elsMundials de natacióde Barcelona, que s'inauguren alPalau Sant Jordiaquest divendres. Amplia la informació el periodista d'esportsJoan Carles Armengol.
L'Ajuntament de Barcelonai la constructora encarregada de reparar els desperfectes als nousEncantshan pactat unadata de final d'obres per al pròxim mes de setembre.
Notícies relacionadesVeïns del barri delBornde Barcelona rendeixen homenatge a 73 famílies expulsades del barri en elsetge de 1714. Es tracta d'una iniciativa de l'artista Frederic Perers.
EL PERIÓDICOpublica aquest divendres una entrevista ambDanny Boon, protagonista de la comèdia francesa que s'estrena aquest cap de setmana 'Llévame a la luna'.
- UGT-CTAC Un estudi radiografia el cost emocional de ser autònom: «És un estrès constant, somio que m’estic oblidant alguna cosa»
- Previsió meteorològica Pluja intensa a Catalunya avui: aquestes són les zones més afectades
- Troben a Barcelona el menor de 15 anys de Manresa desaparegut des de feia una setmana
- Trànsit Un incendi en un túnel talla totalment la Ronda Litoral de Barcelona durant una hora
- EL DOCUMENTAL ‘LAPORTAGATE’ «‘De qualsevol manera cobrareu’. ‘¿Com?’ ‘Diré al Barça que us contractin’»
- Gestió hídrica Els embassaments que subministren aigua a Barcelona superen el 50%
- Dos anys complets a la muntanya El Barça confirma que seguirà a Montjuïc fins a final de temporada
- Sanitat pública Catalunya estrena el primer robot quirúrgic de la sanitat pública que opera amb una sola incisió o usant orificis naturals del cos
- Viatges La fi de l'equipatge de mà: 17 països ja han prohibit això a les maletes de mà
- L’oferta de l’‘streaming’ Les 10 sèries que no et pots perdre aquest març