La vinculació del PSC amb l'espionatge, al diari d'aquest dijous
L'accés ferroviari al port, el llibre sobre el setge de 1714 i un acústic del grup The Excitements, altres temes destacats
'L'Informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca els correus electrònics que evidencien que l'exsecretari del PSC, José Zaragoza, va encarregar espiar el domicili de l'actual alcalde de Badalona, Xavier Garcia-Albiol (PP). Amplia la informació el periodista de tribunals Jesús G. Albalat.
La Generalitat i el Govern central han firmat aquest dimecres el protocol per coordinar la construcció del nou accés ferroviari al port de Barcelona, una obra que Catalunya esperava fa temps.
Notícies relacionadesGuillem Pongiluppi, il·lustrador del llibre '1714. El setge de Barcelona', explica anècdotes i històries en una entrevista que EL PERIÓDICO publica aquest dijous.
En música, el grup de soul The Excitements ha ofert un acústic per presentar el seu segon disc, que publicaran el 30 de setembre.
- El restaurant preferit de Lamine Yamal
- El Sabadell acumula capital i podria liderar una fusió alternativa al BBVA
- Primera fase Així serà la futura Fira a Montjuïc: inici d’obres el 2026 i arquitectes internacionals i locals
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Surt a la llum el Troissant, el croissant amb tres banyes
- Les condicions a la feina Les pimes es veuen "atrapades"
- Banca Criteria tanca la compra del 5% del capital de la multinacional francesa Veolia
- Empresa de ciberseguretat Google acorda la compra de la ‘start-up’ Wiz per 32.000 milions
- Indústria militar General Dynamics defensa davant Indra el seu "compromís" amb Espanya
- Sector espacial La ‘start-up’ catalana Pangea Aerospace obté 23 milions del fons de Casado