Les conseqüències de la Diada, al diari d'aquest dissabte
Aniversari de la caiguda de Lehman Brothers, la candidatura olímpica de Barcelona i un acústic d'Anímic, altres temes destacats
'L'Informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca el projecte 'Entre Tots I ara què?', espai de participació en què els lectors poden donar la seva opinió sobre què creuen que han de fer els presidents Artur Mas i Mariano Rajoy després de l'èxit de la Via Catalana.
Aquest diumenge es compleixen cinc anys de l'esclat de la pitjor crisi financera des dels anys 30: la caiguda de Lehman Brothers. Aquest diari analitza els devastadors efectes que encara té a la societat espanyola.
Notícies relacionadesL'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, assegura no tenir pressa per presentar la candidatura de Barcelona-Pirineus per acollir els Jocs Olímpics d'Hivern. L'informe preliminar de la candidatura exposa amb detall com es distribuiria l'esdeveniment en territori català.
El grup de culte Anímic presentarà aquest dissabte al Mercat de Música Viva de Vic el seu nou disc: 'Hannibal'.
- El restaurant preferit de Lamine Yamal
- El Sabadell acumula capital i podria liderar una fusió alternativa al BBVA
- Primera fase Així serà la futura Fira a Montjuïc: inici d’obres el 2026 i arquitectes internacionals i locals
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Surt a la llum el Troissant, el croissant amb tres banyes
- Els germans Roca obriran un nou restaurant a l'hotel Esperit Roca el 27 d'abril
- Catalunya-Aragó El Govern assegura que no té previst tornar a apostar per uns Jocs Olímpics d'Hivern
- L’avenir de la legislatura El Govern central aplaudeix el nou pacte migratori amb Junts, però veu «molt difícil» aprovar els Pressupostos
- «Repesca» dels no immunitzats Catalunya reforça la vacunació contra el papil·loma humà i immunitzarà nois de fins a 18 anys a partir de l’abril
- Mobilitat Els estatuts de la nova empresa de Rodalies no concretaran que l’adscripció a Renfe sigui temporal