Un model per al comerç de Barcelona, al diari d'aquest dimarts
La reunió amb Indústria pel projecte Castor, el congrés sobre la vacuna de la sida i el festival de Sitges, altres temes destacats
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca les conclusions d'un estudi independent sobre la fórmula propícia per al comerç de Barcelona, segons el qual els negocis haurien d'obrir entre vuit i deu dies festius més cada any.
La Generalitat exigeix més informació sobre el projecte Castor després de reunir-se amb el ministre d'Indústria, José Manuel Soria. El conseller d'Interior, Ramon Espadaler, afirma que reclamaran dades a l'empresa "fins i tot judicialment".
Notícies relacionadesBarcelona acull el congrés mundial sobre la vacuna de la sida, en què participen investigadors de 64 països i que ja no veuen la vacuna contra la sida com un impossible. Investigadors catalans reclamen quatre milions d'euros per poder seguir amb la investigació.
El festival de Sitges prepara la seva 46a edició en un any marcat per les retallades de les ajudes públiques. La pel·lícula 'Grand Piano', dirigida per Eugeni Mira, obrirà el festival aquest divendres.
- El restaurant preferit de Lamine Yamal
- Primera fase Així serà la futura Fira a Montjuïc: inici d’obres el 2026 i arquitectes internacionals i locals
- El Sabadell acumula capital i podria liderar una fusió alternativa al BBVA
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Gestió hídrica Els pantans de Catalunya arriben al 46,27% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
- Els germans Roca obriran un nou restaurant a l'hotel Esperit Roca el 27 d'abril
- Catalunya-Aragó El Govern assegura que no té previst tornar a apostar per uns Jocs Olímpics d'Hivern
- L’avenir de la legislatura El Govern central aplaudeix el nou pacte migratori amb Junts, però veu «molt difícil» aprovar els Pressupostos
- «Repesca» dels no immunitzats Catalunya reforça la vacunació contra el papil·loma humà i immunitzarà nois de fins a 18 anys a partir de l’abril
- Mobilitat Els estatuts de la nova empresa de Rodalies no concretaran que l’adscripció a Renfe sigui temporal