Reaccions per la plantada de Mas, al diari d'aquest dissabte
La fira Mercat de Mercats, l'entrevista a Marc Bartra i l'acústic d'India Martínez, són altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca les reaccions provocades per la plantada del president Artur Mas a la vicepresidenta del Govern, Soraya Sáenz de Santamaría, que va tenir lloc dijous en un acte de Foment del Treball. Tots dos s'han pronunciat aquest divendres sobre la qüestió i també la portaveu del PSOE al Congrés, Soraya Rodríguez.
La fira gastronòmica Mercat de Mercats reivindica la qualitat dels productes catalans i hi incorpora la pastisseria. La cita té lloc a l'avinguda de la Catedral, a Barcelona, des d'aquest divendres fins diumenge.
Notícies relacionadesEl defensa del Barça Marc Bartra se sincera en una entrevista exclusiva que publica aquest dissabte el suplement MÉS ESPORT d'EL PERIÓDICO i en què parla de la seva trajectòria, de la seva relació amb Tata i d'algunes sorprenents aficions.
L'artista India Martínez ha ofert un acústic per presentar el seu nou disc, 'Camino de la buena suerte', en què canta en francès, romanès i wòlof, un dialecte senegalès.
- El restaurant preferit de Lamine Yamal
- Primera fase Així serà la futura Fira a Montjuïc: inici d’obres el 2026 i arquitectes internacionals i locals
- El Sabadell acumula capital i podria liderar una fusió alternativa al BBVA
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Gestió hídrica Els pantans de Catalunya arriben al 46,27% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
- Els germans Roca obriran un nou restaurant a l'hotel Esperit Roca el 27 d'abril
- Catalunya-Aragó El Govern assegura que no té previst tornar a apostar per uns Jocs Olímpics d'Hivern
- L’avenir de la legislatura El Govern central aplaudeix el nou pacte migratori amb Junts, però veu «molt difícil» aprovar els Pressupostos
- «Repesca» dels no immunitzats Catalunya reforça la vacunació contra el papil·loma humà i immunitzarà nois de fins a 18 anys a partir de l’abril
- Mobilitat Els estatuts de la nova empresa de Rodalies no concretaran que l’adscripció a Renfe sigui temporal