La sentència contra la 'doctrina Parot', al diari d'aquest dimarts

El judici a exdirectius de Catalunya Caixa, les obres de Mitre i l'actualitat blaugrana, són altres temes

LInformatiu del 21 doctubre / ELENA PARREÑO / RICARD FADRIQUE

1
Es llegeix en minuts

L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la sentència del Tribunal d'Estrasburg que anul·la la 'doctrina Parot'Tribunal d'Estrasburgdoctrina Parot. L'Audiència Nacional estudiarà aquest dimarts si excarcera l'etarra Inés del RíoInés del Río, condemnada a 3.828 anys de presó i a la qual l'Estat haurà d'indemnitzar amb 30.000 euros. De moment el govern estima que el veredicte només afecta Del Río.

Narcís Serra, Adolf Todó i altres exdirectius de Catalunya Caixa han declarat davant el jutge Josep Maria PijuanNarcís SerraAdolf TodóCatalunya CaixaJosep Maria Pijuan per tenir nòmines desproporcionades quan l'entitat rescatada ja estava rebent ajudes públiques. Afectats per preferents i altres productes financers han protestat a les portes de la Ciutat de la Justícia.

Notícies relacionades

Aquest dilluns han començat les obres de reurbanització del tram de la Ronda General Mitre entre els carrers Balmes i Mandri, a Barcelona, que afectaran més de 43.000 metres quadrats i que s'allargaran fins al desembre del 2014.

En futbol, el Barça afronta una setmana decisiva amb el partit d'aquest dimarts davant del Milan, a Champions, i el del dissabte davant el Reial Madrid, en Lliga. Amplia la informació el periodista Joan Domènech.