Les obres de la plaça de les Glòries, al diari d'aquest dimecres

Una entrevista amb Ester Quintana, l'espectacle de Broggi per al tricentenari i la NBA són altres temes destacats

LInformatiu del 29 doctubre / ELENA PARREÑO / RICARD FADRIQUE

1
Es llegeix en minuts

'L'Informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca l'inici de les obres complementàries a la demolició del viaducte de les Glòries que començaran el 15 de novembre amb el fi de crear rutes alternatives i redistribuir la circulació abans del 15 de febrer, quan començarà l'enderrocament del viaducte.

Ester Quintana parla sobre la lluita contra les pilotes de goma en una entrevista que EL PERIÓDICO publica aquest dimecres, poc abans que es compleixi un any de la fatídica nit de la vaga general en què un projectil presumptament llançat pels Mossos li va fer perdre un ull.

Notícies relacionades

'Barcelona 1714' és un espectacle dirigit per Oriol Broggi en què l'actor Xavier Boada es fica en la pell de Rafael Casanova per parlar amb el públic sobre la batalla del tricentenari.

Aquest dimecres comença la NBA, amb el Miami Heat com a clar equip favorit emportar-se l'anell davant uns Lakers que tenen Kobe Bryant convalescent per lesió.