La imputació de vuit mossos, al diari d'aquest dimarts

Les obres de Mitre, la violència masclista i l'acústic d'Oques Grasses, són altres temes destacats

LInformatiu del 4 de novembre / ELENA PARREÑO / RICARD FADRIQUE

1
Es llegeix en minuts

L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la imputació de vuit mossos d'esquadra, als quals la titular del jutjat d'instrucció número 20 de Barcelona acusa de delictes contra la vida i la integritat moral i física, a més d'obstrucció a la justícia i coaccions per la mort de l'empresari Juan Andrés Benítez després de ser detingut i reduït pels agents el 6 d'octubre passat.

També a Barcelona, l'inici de les obres del tancament del túnel Mitre-Muntaner en sentit Llobregat no ha causat retencions importants aquest dilluns. El desviament del trànsit s'efectua pels dos carrils laterals.

Notícies relacionades

700 dones han mort a mans de les seves parelles o exparelles en 10 anys a Espanya, crims que es van començar a comptabilitzar el 2003. Aquest diari analitza l'evolució d'aquesta plaga que, solo el 2013, ja comptabilitza 42 víctimes mortals, l'última dissabte passat en Villanueva de la Jara (Cuenca).

El quintet d'Osona Oques Grasses acomiada la gira de presentació del seu primer disc, 'Un dia no sé com', aquest dilluns a la Sala Apolo de Barcelona, després d'oferir 70 concerts des del febrer. EL PERIÓDICO en publica aquest dilluns un acústic.