Clan ensenya anglès amb 'Peter and Jack'

El nou programa infantil fomenta l'aprenentatge a través de la música

Manuel Higueras, entre Pocoyó i Peppa Pig.

Manuel Higueras, entre Pocoyó i Peppa Pig. / TVE

1
Es llegeix en minuts
MARISA DE DIOS / Barcelona

Clan, el canal infantil de TVE, fomenta a partir de demà dissabte l'aprenentatge de l'anglès amb 'Peter and Jack'. El nou programa, que s'emet a les vuit del matí, s'engloba en l'espai contenidor setmanal 'Let's Clan' i utilitza la música per ensenyar als nens la llengua de Shakespeare.

Manuel Higueras, especialista en llengua estrangera i música, està al capdavant de l'espai, que es grava als estudis de TVE de Sant Cugat. Durant les classes, canta els temes en anglès que ell mateix compon per facilitar l'hàbit del nou vocabulari.

DE PEPPA PIG A POCOYÓ

Un entremaliat i simpàtic mico, Peter, i un intel·ligent corb, Jack, acompanyaran Higueras en cada classe per jugar a aprendre anglès. Tampoc hi faltaran alguns dels personatges més emblemàtics de Clan, ja que s'oferiran en anglès fragments de les sèries 'Peppa Pig', 'Let's go Pocoyó', 'Chuggington' i 'Zoobabu'.

Notícies relacionades

Els Lunnis tindran la seva pròpia secció, titulada 'Work and play', en què ensenyaran als nens els números, els colors, noves paraules i expressions senzilles.

Cada capítol del programa, en el qual Higueras estrenarà 13 cançons, té una durada de 27 minuts. L'espai compta amb l'assessorament del British Council.