Les novetats de la consulta, al diari d'aquest dissabte
El nou disseny de la web, les estrenes de cine i l'eclosió de la música en femení, són altres temes destacats
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca les reaccions a l'anunci de la data i la pregunta de la consulta sobiranista. La vicepresidenta de govern, Soraya Sáenz de Santramaría, ha ratificat la postura de Mariano Rajoy mentre que en els partits catalans han començat els moviments.
EL PERIÓDICO estrena nou disseny web, amb més opcions per als lectors. Amplia la informació el cap de continguts digitals del diari, Saül Gordillo.
Notícies relacionadesEn les estrenes de cine destaca '12 anys d'esclavitud', pel·lícula històrica sobre la venda d'un home negre els anys previs a la guerra civil dels Estats Units.
En música, destaca l'eclosió de dones cantants en el panorama musical català. Lidia Guevara ofereix un acústic exclusiu amb un avanç del seu disc 'El héroe del universo'.
- El restaurant preferit de Lamine Yamal
- Gestió hídrica Els pantans de Catalunya arriben al 44,71% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
- Primera fase Així serà la futura Fira a Montjuïc: inici d’obres el 2026 i arquitectes internacionals i locals
- Investigació oberta Dos detinguts després de la caiguda d’una dona de 26 anys per un balcó del carrer Avenir de Barcelona
- Actualitat blaugrana Decidida una data polèmica per al Barcelona-Osasuna ajornat