Les protestes contra les tarifes del transport, al diari d'aquest dimecres
Les rajoles del passeig de Gràcia, el jaciment de la Sagrera i l'actualitat blaugrana, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca l'augment de les protestes per les tarifes del transport públic a Barcelona. Hi ha 48 convocatòries per a aquest dimecres i els sindicats del transport han mostrat el seu suport als usuaris, i han obert la porta a una possible vaga.
Un lector constata que les característiques rajoles del passeig de Gràcia de Barcelona han estat mal col·locades al finalitzar les obres, i que no respecten el dibuix que feia el mosaic original.
Notícies relacionadesLes excavacions de la vila romana de la nova estació de la Sagrera constaten que es tracta d'un dels centres de producció de vi més importants dels que s'han descobert i que la seva extensió és similar a la Barcino de Ciutat Vella.
El nou president del Barça, Josep Maria Bartomeu, anuncia canvis a la junta canvis a la junta que difereixen de la suposada línia de continuïtat anunciada el primer dia. Amplia la informació el periodista Jordi Tió.
- Gestió hídrica Els pantans de Catalunya arriben al 44,71% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
- Final d’una ocupació L’okupa de Badalona cedeix davant la pressió d’Albiol i els veïns després de renunciar a continuar demanant 3.000 euros
- 42,195 quilòmetres Salvador Illa completa amb èxit la Marató de Barcelona: aquest ha sigut el seu temps
- Sector econòmic en auge Aquests són els grups de restauració després de l’auge de noves obertures a Barcelona
- Lewandowski i Ferran fan esclatar la tempesta dels ‘nous’
- Lluís Llach: "El primer racisme de l'ésser humà és envers la seva mateixa raça, que és la dona"
- Reunió del Pacte Nacional per a la Justícia La Generalitat planteja donar una bonificació als jutges que escriguin en català
- Caos ferroviari Junts veu el pacte per desconvocar la vaga com el «certificat de defunció del traspàs» de Rodalies
- Primera fase Així serà la futura Fira a Montjuïc: inici d’obres el 2026 i arquitectes internacionals i locals
- A Barcelona Pla de xoc contra la multireincidència: judicis per robar un bolso o paquets de pernil