El centenari de les escoles municipals, al diari d'aquest dijous
Frau en vehicles, el càncer d'ovari i la mostra del CCCB, altres temes destacats
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca el centenari de l'Escola del Bosc de Montjuïc, la primera escola municipal de Barcelona i que va fundar la pedagoga Rosa Sensat.
El RACC estima que el frau en els vehicles d'ocasió frau per alteració del quilometratge suma uns 343 milions d'euros anuals.
Notícies relacionadesUn pa verd amb xocolata simbolitzarà la lluita contra el càncer d'ovari. Aquest dijous es commemora el Dia Mundial d'aquesta malaltia.
El CCCB inaugura 'Big Bang Data', una exposició sobre el fenomen de l'explosió de dades en què vivim.
- Alcalde amb una missió Albiol s’atrinxera en un carrer de Badalona per avortar l’ocupació d’un pis
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Transport públic Un veí de Sant Andreu exigeix traslladar una parada de l’H6
- Salut Els mals hàbits disparen la inflamació crònica, una epidèmia silenciosa relacionada amb el 50% de les morts
- FUTBOL El vestidor del Reial Madrid es cansa de Vinícius: «No perdrem ni un segon més amb ell»
- Gestió hídrica Els pantans de Catalunya arriben al 44,71% de la seva capacitat gràcies a les últimes pluges
- Entrevista Ábel Bereményi, antropòleg: «La mobilitat social té un cost social i emocional molt cruel per al poble gitano»
- Successos Detingudes dues prostitutes que drogaven clients per estafar-los a Barcelona
- 42,195 quilòmetres Salvador Illa completa amb èxit la Marató de Barcelona: aquest ha sigut el seu temps
- Congrés republicà Junqueras allarga la mà al PSC i Junts per aconseguir més «quotes de poder» per a Catalunya