audiències del cap de setmana

Eurovisió arrasa dissabte

Diumenge s'imposen '30 minuts' i la F-1

Ruth Lorenzo, en la final d’Eurovisió. 

Ruth Lorenzo, en la final d’Eurovisió.  / REUTERS / TOBIAS SCHWARZ

1
Es llegeix en minuts

Eurovisió segueix sent molt rendible per a TVE tenint en compte les audiències. El certamen musical va arrasar dissabte, i es va convertir en el més vist del dia tant en el conjunt d'Espanya com a Catalunya.

El festival, en què Ruth Lorenzo va representar TVE, va tenir una audiència de 5.141.000 teleespectadors i un 35,2% de quota de pantalla. Això sí, les votacions que van donar com a vencedora Àustria van pujar fins a 6.343.000 seguidors (41,7%).

Creix el 'share' del festival

L'any passat, Eurovisió va sumar 5.369.000 teleespectadors amb El Sueño de Morfeo, encara que la quota de pantalla va ser més baixa (33,1%).

A Catalunya, el festival també va ser el més vist del dia, amb 789.000 fans (32,2%), que van arribar a 902.000 (38,7%) amb les votacions.

Diumenge, el GP d'Espanya de F-1 que va emetre Antena 3 es va imposar amb 4.075.000 seguidors (33,2%). A la nit, va liderar 'Aída' (2.816.000 i 14,6%).

Notícies relacionades

Mentrestant, a Catalunya, el més vist va ser l'especial de '30 minuts' 'Después de Dios... Muñoz' (603.000 i 18,2%). Després, TV-3 va seguir liderant amb 'El foraster' (495.000 i 16,2%).

L'audiència catalana de la F-1 es va repartir entre TV-3 (454.000 i 20,7%) i Antena 3 (363.000 i 16,5%).