La investigació del 'cas Pujol', a L'Informatiu
La proposta de Cospedal, la miniaturització de persones i l'adquisició patrimonial de Barcelona, altres temes
L'Informatiu d'EL PERIÓDICO destaca la investigació fiscal del 'cas Pujol' 'cas Pujol'i la disponibilitat de l'expresident de comparèixer al Parlament quan la cambra l'hi demani.
La secretària general del Partit Popular, María Dolores de Cospedal, ha ofert crear a Catalunya una gran coalició contra la independència.
Notícies relacionadesLabs3D, al centre de Barcelona, ofereix la miniaturització de persones a escala, escultures de gran precisió en colors i formes.
L'Ajuntament de Barcelona ha comprat a Londres una carta marítima del segle XIVcarta marítima , una joia perduda de la història de la ciutat.
- Tribunals Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Amb Paula Navarro Per què Jonathan Andic, hereu de Mango, ha suspès sobtadament el seu casament
- El cas de Ter Stegen
- Transport públic Un veí de Sant Andreu exigeix traslladar una parada de l’H6
- Entrevista Quimi Portet: «El català és una llengua maltractada que jo veig profundament sexi»
- Alcalde amb una missió Albiol s’atrinxera en un carrer de Badalona per avortar l’ocupació d’un pis
- Salut Els mals hàbits disparen la inflamació crònica, una epidèmia silenciosa relacionada amb el 50% de les morts
- Canvis als EUA La croada de Trump contra la premsa: més ‘influencers’, menys mitjans, denúncies i amenaces
- GUERRA A UCRAÏNA Starmer anuncia una coalició de països disposats a desplegar-se a Ucraïna si es firma un acord de pau