El retrobament de Junqueras i Eugenia Parejo, a 'L'informatiu'
L'escenari del 9-N, la transformació de Can Batlló i la Festa del Cine, altres temes destacats
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca la visita d'Eugenia Parejo a casa d'Oriol Junqueras després del debat que van mantenir en el primer programa 'Salvados' de la temporadaSalvados.
La Generalitat ha valorat aquest dimarts l'escenari que afronta el nou 9-Nel nou 9-N, mentre que ERC, ICV-EUiA i la CUP han fet una crida a treure les urnes al carrer malgrat la previsible prohibició del Tribunal ConstitucionalTribunal Constitucional.
Notícies relacionadesCan Batlló comença la seva transformació amb la demolició selectiva d'algunes de les naus. L'antiga fàbrica acollirà vivenda pública, una escola audiovisual i equipaments del consistori.
Èxit de públic aquest dilluns en el primer dia de la Festa del CineFesta del Cine, amb un cost de 2,90 euros per cada entrada.
- Tribunals Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa
- Amb Paula Navarro Per què Jonathan Andic, hereu de Mango, ha suspès sobtadament el seu casament
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- El cas de Ter Stegen
- Guerra a l’est d’Europa Putin dilata el final de la guerra a Ucraïna amb demandes maximalistes
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
- Sentència del TSJM Condemnat un empresari a readmetre una empleada a la qual va anomenar «venedora de porqueria» pel grup de WhatsApp abans d’acomiadar-la
- Canvis al PP Feijóo comença a marcar distàncies amb Mazón després de la interlocutòria de la jutge
- Ciclisme Una Volta amb Pradell per als homes i Pal per a les dones
- BÀSQUET Punter dona vida al Barça en un triomf crucial (87-80) sobre el Partizan