GUARDONS
Ondas per a 'APM?'
Els prestigiosos premis audiovisuals també han concedit la històrica estatueta del cavall alat als programes 'Ilustres ignorantes', 'En portada', 'El príncipe' i 'El tiempo entre costuras'
Arturo Valls, Mamen Mendizábal, José Sacristán i Adriana Ugarte, entre els professionals reconeguts

Una seqüència del programa d’humor ’APM?
El veterà programa satíric de TV-3 'Alguna pregunta més?', més conegut com a 'APM?, ha estat guardonat amb un premi Ondas al millor programa autonòmic, segons acaba de fer públic Ràdio Barcelona, emissora que entrega aquests prestigiosos guardons des de fa 61 anys.
Des de l'estudi Toreski de l'emissora degana, el secretari del jurat dels Ondas, Josep Maria Martí, ha llegit la relació de programes i professionals dels mitjans audiovisuals guardonats amb l'estatueta del cavall alat. I entre aquests destaquen els Ondas als espais 'Ilustres ignorantes' (Canal+), 'En portada' (TVE) i les sèries de ficció 'El príncipe' (Tele 5) i 'El tiempo entre costuras' (Antena 3).
En l'apartat de millor presentador ha estat premiat Arturo Valls (Antena 3), Mamen Mendizábal (La Sexta), i com a actors, José Sacristán ('Velvet', a A-3) i Adriana Ugarte ('El tiempo entre costuras', A-3). També ha rebut un Ondas a la millor trajectòria professional Toni Clapés (RAC-1).
Notícies relacionadesEn música han estat guardonats Joan Manuel Serrat, Los del Río, Malú i el festival barceloní Primavera Sound, mentre que en ràdio destaquen els concedits a 'Todo por la radio' (SER) i 'Un lugar llamado mundo' (Europa FM).
El jurat dels Ondas ha concedit un Ondas especial al secretari dels premis, Josep Maria Martí, pels seus 40 anys dedicat al món de la ràdio, "un mitjà amb una història que no es pot explicar sense l'aportació de Martí", segons ha afirmat Augusto Delkader, president de Prisa Radio.
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- CRIM DE SA POBLA (MALLORCA) Va matar a cops de martell el seu germà i està en llibertat: «Feia 25 anys que robava i assetjava la meva mare per pagar les seves addiccions»
- Gestió dels residus Els incendis de bateries de patinets en plantes de reciclatge inquieten l’AMB
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Reduir la jornada concita més suport que tributar per l‘SMI
- Enquesta Política d’Espanya del GESOP El 81% dels espanyols volen un pacte del PSOE i el PP en finançament autonòmic
- La meitat dels enquestats recolzen el model de Muface
- Carrera popular a peu o amb bicicleta Manresa camina pel seu canal del segle XIV
- Ganga Dolça Una porció de ‘cheesecake’ a 99 cèntims