Els efectes de la nevada, a 'L'informatiu'
El baròmetre del CIS i l'acústic de Projecte Mut són altres temes
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca el temporal de neu a Catalunya, que ha provocat sobretot afectacions viàries a diversos punts de Catalunya. Tarragona i Lleida han estat les demarcacions més afectades.
El baròmetre del Centre d'Investigacions Sociològiques reflecteix la caiguda del PSOE davant l'ascens de Podem, que se situa com a segona força en intenció de vot al darrere del PP.
Notícies relacionadesLes obres dels mercats barcelonins de Sant Antoni i del Ninot estan molt avançades i els canvis ja es poden veure.
Projecte Mut actuarà aquest dijous al Born Centre Cultural, on presentarà el seu disc 'Idò'.
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Multimilionari José Elías: «Si no vens, la resta no té sentit»
- Escola inclusiva Un terç dels alumnes catalans amb altes capacitats pateix assetjament escolar
- Vaga convocada L’Estat negocia amb els sindicats que el nou operador de Rodalies “s’ubiqui dins del grup Renfe a tots els efectes”
- Cinc anys de pandèmia Fernando Simón admet que el confinament es podia «haver fet més suau» però en aquell moment «no es podia»
- Aquest diumenge, a La Sexta María Jesús Montero, a Évole: "Amnistiaria a Puigdemont"
- Tribunals Tallar la llum i l’aigua de les vivendes ocupades no serà delicte a Barcelona
- Tribunals Piqué reconeix davant la jutgessa entre llàgrimes que va recórrer a Rubiales per cobrar la comissió d'Aràbia Saudita per la Supercopa