PRODUCCIÓ
Carmen Maura i Eusebio Poncela fitxen per 'Águila Roja'
La popular sèrie d'aventures de TVE-1 ja ha començat a gravar la nova temporada
La sèrie d'aventures de TVE-1 ambientada al segle XVII 'Águila Roja' comptarà en la seva nova temporada, que ja s'ha començat a gravar, amb la col·laboració especial de destacats actors, entre els quals hi ha Carmen Maura i Eusebio Poncela.
Maura serà Olivia, la duquessa de Fournier, una noble madura, seductora i intel·ligent que mai va seguir les normes pròpies de l'aristocràcia. Olivia és una vella coneguda de Lucrecia, la marquesa de Santillana, i va ser qui la va introduir en l'alta societat, després del seu casament amb el marquès, quan era rebutjada pel seu origen plebeu.
Poncela, actor forjat en el teatre, també s'ha incorporat a la sèrie per interpretar Malasangre, un despietat renegat espanyol que, al capdavant d'un grup de salvatges, massacra les tropes espanyoles a les Amèriques.
Notícies relacionadesAquests actors no seran les úniques cares conegudes de la pròxima temporada de la sèrie protagonitzada per David Janer i Javier Gutiérrez --recent guanyador del Goya a millor actor per la seva interpretació a 'La isla mínima'--, ja que també s'hi incorporen Gabino Diego, Nicolás Coronado, Enrique San Francisco i Florentino Fernández, i es manté Carles Francino com a monsenyor Adrián.
'Águila Roja' manté el lideratge en el seu horari des que es va estrenar, el 2009, amb un 21% de quota de pantalla en l'última temporada i una mitjana pròxima als quatre milions d'espectadors, segons han informat des de la televisió estatal en una nota de premsa.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Reunió amb la gerència Compte enrere per al desallotjament de la residència Tàber: les famílies denuncien falta d’informació i ajuda amb els trasllats
- Eleccions al COMB L’equip de Jaume Padrós continuarà presidint el Col·legi de Metges de Barcelona
- POLÍTICA INTERNACIONAL Sánchez demana a Feijóo «deixar de donar tombs»: «No es pot ser europeista al matí i a la nit ficar-se al llit amb la ultradreta»
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- Atac al Memorial de l’Holocaust L’home que va apunyalar un turista espanyol a Berlín és un refugiat sirià de 19 anys