FITXATGE ESTRELLA

Pepa Bueno presentarà 'Viajando con Chester'

La periodista substitueix Risto Mejide, que va deixar el programa d'entrevistes per desavinences amb Mediaset

La periodista Pepa Bueno.

La periodista Pepa Bueno. / MEDIASET

1
Es llegeix en minuts

Deu dies després que Risto Mejide anunciés per sorpresa que deixava de presentar 'Viajando con Chester 'Viajando con Chester'Mediaset acaba d'anunciar que ja té una substituta per presentar el conegut programa d'entrevistes: la periodista Pepa Bueno, actual directora i copresentadora del magazín matinal líder de la ràdio espanyola, 'Hoy por hoy', a la cadena SER.

"Avui conversar és un luxe, un privilegi. I estic encantada de donar-me el gust", ha afirmat Bueno, que d'aquesta manera afronta el seu debut a 'Viajando con Chester', programa que començarà les gravacions de la quarta temporada, que encara no té data d'emissió.

'Viajando con Chester' continuarà "apostant per la conversa distesa com el mitjà idoni per mostrar reflexions i aspectes poc coneguts de diferents personalitats de la societat espanyola --explica Mediaset en una nota--. En aquesta nova etapa, els espectadors tindran l'oportunitat d'aprofundir tant en els perfils dels convidats com en la seva presentadora per descobrir facetes desconegudes de la personalitat de la periodista".

Notícies relacionades

Produït per La Fábrica de la Tele ('Sálvame', 'La noria', 'La caja'...), 'Viajando con Chester' va tancar la seva tercera entrega amb una quota de pantalla del 9,2% i 1.852.000 espectadors de mitjana.