El Saló de l'Automòbil, a 'L'informatiu'
Les novetats de la fira i el circuit de Montmeló, altres temes destacats
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO es desplaça al Saló de l'Automòbil, cita biennal que obrirà al públic dissabte i que preveu la visita d'entre 700.000 i 800.000 persones fins al 17 de maig.
El responsable del suplement de Motor d'aquest diari, Xavi Pérez, comenta els models de vehicles més destacats de la fira i la situació del sector. La cita coincideix amb el Gran Premi d'Espanya de Fórmula 1 que tindrà lloc a Montmeló aquest cap de setmana.
La notícia del dia és la victòria dels conservadors al Regne Unit, que ha permès al primer ministre David Cameron obtenir la majoria absoluta per governar els pròxims cinc anys.
- Sostenibilitat Paneque: «A Catalunya li costa 10.000 milions no tenir sobirania energètica»
- Seguretat Parlon admet més actituds violentes des de la pandèmia però nega un repunt de la perillositat a Catalunya
- Els germans Roca obriran un nou restaurant de cuina catalana
- Centres d’internament d’estrangers Junts assegura que Catalunya podrà tancar els CIE amb el traspàs d’immigració
- Predicció meteorològica Una massa d’aire polar portarà fred, pluja i neu a Catalunya a partir de divendres