Augmenta la pobresa infantil, a 'L'informatiu'
La polèmica del parc Güell i l'actualitat política, altres temes
'L'informatiu' d'EL PERIÓDICO destaca l'enquesta de condicions de vida de l'Institut Nacional d'Estadística, segons la qual un de cada tres menors de 16 anys viu sota el llindar de la pobresaun de cada tres menors de 16 anyspobresa.
Continua la polèmica sobre la visita d'un jubilat al parc Güell, a qui es va prohibir fer comentaris sobre el parc als seus acompanyants.
Notícies relacionadesEn política, Ada Colau posa en marxa la negociació postelectoral mentre que Podem crida a una aliança de cara al 27-S i no descarta ICV.
Dol en el món del cine per la mort del cineasta Vicente Aranda, responsable d''Amantes', 'Libertarias' i 'Juana la Loca'.
- Successos Roben un mòbil d’un restaurant de Barcelona i els atrapen perquè el telèfon està en xinès
- Sequera a Catalunya Estat dels embassaments avui a Catalunya: puja el nivell de les reserves
- Catalunya Ràdio 'Que no surti d'aquí' cancel·la la seva emissió aquest dimarts després de la polèmica amb Ter Stegen i deixa a l'aire la seva continuïtat
- La consellera de Drets Socials viu a cavall de Madrid i Barcelona
- Tribunals Un professor d’institut de Badalona reconeix que va assetjar sexualment tres alumnes
- Consellera del Govern L'oposició critica que Martínez Bravo visqui entre Madrid i Barcelona i li demana que corregeixi "aquest fet inèdit"
- Tribunals La jutgessa cita com a imputats a Bartomeu i Sandro Rosell pel 'cas Negreira'
- En una sentència El TC anul·la la reforma del Reglament del Senat amb què el PP va intentar retardar l’amnistia
- Investigació La desigualtat també arriba al llit: per què les dones tenen menys orgasmes en relacions heterosexuals
- Incidents L'imam desnonat a Salt: "Que els joves no facin res; estem en un terreny d'entesa"