cine
'Un hombre llamado Flor de Otoño', amb José Sacristán
'Un hombre llamado Flor de Otoño' sobresurt en un menú cinematogràfic que també inclou la pel·lícula d'acció 'Seis balas' (Neox, 22.15), amb Jean-Claude Van Damme, i el drama polonès 'El secreto de la aldea' (Paramount, 22.15).
drama
Un hombre llamado Flor de Otoño
21.55 LA 2
Notícies relacionadesDirecció: Pedro Olea Actors: José Sacristán, Francisco Algora, Carlos Piñeiro, Carmen Carbonell, Roberto Camardiel
Pedro Olea va escriure amb Rafael Azcona el guió d'aquesta pel·lícula, a partir de la peça teatral 'Flor d'Otoño', que José María Rodríguez Méndez havia relatat el 1973, però que la censura franquista li va impedir estrenar fins al cap d'una dècada. La seva història segueix els passos d'un jove de la burgesia catalana de principis de segle que porta una doble vida: és un advocat que viu amb la seva mare viuda i, a la nit, és un transformista que treballa com a cantant de cabaret. El film li va proporcionar a José Sacristán el premi al millor actor del Festival de Sant Sebastià.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Crònica rosa Elionor i l’amor
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any