cine
'Un hombre llamado Flor de Otoño', amb José Sacristán
'Un hombre llamado Flor de Otoño' sobresurt en un menú cinematogràfic que també inclou la pel·lícula d'acció 'Seis balas' (Neox, 22.15), amb Jean-Claude Van Damme, i el drama polonès 'El secreto de la aldea' (Paramount, 22.15).
drama
Un hombre llamado Flor de Otoño
21.55 LA 2
Notícies relacionadesDirecció: Pedro Olea Actors: José Sacristán, Francisco Algora, Carlos Piñeiro, Carmen Carbonell, Roberto Camardiel
Pedro Olea va escriure amb Rafael Azcona el guió d'aquesta pel·lícula, a partir de la peça teatral 'Flor d'Otoño', que José María Rodríguez Méndez havia relatat el 1973, però que la censura franquista li va impedir estrenar fins al cap d'una dècada. La seva història segueix els passos d'un jove de la burgesia catalana de principis de segle que porta una doble vida: és un advocat que viu amb la seva mare viuda i, a la nit, és un transformista que treballa com a cantant de cabaret. El film li va proporcionar a José Sacristán el premi al millor actor del Festival de Sant Sebastià.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Avís de «perill» El Meteocat preveu una tarda de dissabte d’intenses pluges a Catalunya
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Col·legi Mare de Déu del Carme Acomiadat el director d’una escola de Terrassa en plena investigació per denúncies de radicalització ultracatòlica
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe