NOVA PRODUCCIÓ
TV-3 aposta pel 'thriller' amb la sèrie 'Nit i dia'
La forense Sara Grau, casada amb un alt executiu d'una multinacional, inicia un tractament de fecundació assistida. Però aquell mateix dia, en una autòpsia, creu reconèixer el cadàver sense identificar d'un desconegut amb qui va tenir una breu relació extramatrimonial, i també és el dia en què apareix el cadàver d'una àvia assassinada. Així arrencarà la nova aposta de TV-3 per al 2016, Nit i dia, un thriller clàssic que es començarà a rodar dilluns que ve, 26 d'octubre. La nova aposta de Televisió de Catalunya s'ambientarà a la Ciutat de la Justícia i l'Institut de Medicina Legal de Catalunya, encara que apareixeran altres escenaris de Barcelona.
Produïda per Mediapro, Nit i dia -que constarà de 13 capítols de 50 minuts cadascun- és una sèrie creada per Lluís Arcarazo i Jordi Galceran. La direcció anirà a càrrec de Manuel Huerga i Oriol Paulo, i consta d'un repartiment en què destaquen Clara Segura, Pablo Derqui, Marc Martínez, Miquel Fernández, Mario Gas, Vicky Peña, Rosa Gàmiz, Carme Sansa, David Verdaguer i Mireia Vilapuig, entre altres actors.
- Fátima Ofkir: "Els primers dies a la presó d’Oman tenia fins i tot por d’anar al lavabo"
- Queixa veïnal El barri litoral de Barcelona que tarda més d’una hora a arribar a la platja
- Nou pla viral Tardejos per a dones a Barcelona: plans per ballar lliurement sense sentir-te assetjada
- Guerra comercial La UE mira a la Xina, l’Índia i Mercosur: radiografia dels tres mercats alternatius als EUA
- Catalunya declara el final de la sequera després de més de dos anys
- El director de l'ACA diu que les reserves actuals garanteixen "no haver de fer passos enrere" en almenys sis mesos
- Vaticà El Papa reapareix per sorpresa a la plaça de Sant Pere, dues setmanes després de la seva alta mèdica
- Desarticulat un grup criminal especialitzat en el robatori de bateries i coure arreu de Catalunya
- Entrevista Fèlix Riera: «Barcelona competirà o no en la mesura en què aprofundeixi en el model metropolità»
- Marc@ Royo Transformant realitats amb el màrqueting digital