ESPORTS I PROGRAMES
El Barça visita el Getafe a C+ Partidazo i novetats a 'La Sexta noche'
Encara que el Barça és el protagonista de la nit, la política, els llibres i la música també tenen un espai a la graella: 'La Sexta noche' (La Sexta, 21.30) estrena la secció 'La calle pregunta'; 'Página dos' (La 2, 19.30) rep Eduardo Mendoza, que acaba de publicar 'El secreto de la modelo extraviada', i 'Oh happy day' (TV-3, 22.00) assisteix a una nova eliminació.
FUTBOL
GETAFE-BARÇA
Notícies relacionades20.30 CANAL+ PARTIDAZO
El FC Barcelona viatja fins a la ciutat madrilenya per enfrontar-se a l'equip local, en la 10a jornada del Campionat de Lliga. Els blaugranes, colíders de la competició juntament amb el Reial Madrid, busquen sumar els tres punts davant un Getafe situat a la 12a posició.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Crònica rosa Elionor i l’amor
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any