GENERACIÓ MUSICAL HISTÒRICA
Els 'triunfitos' tornaran amb tres documentals el 16 d'octubre
TVE-1 emetrà els diumenges els tres especials abans de retransmetre en directe el concert del retrobament, el 31 d'octubre

undefined35813806 television operacion triunfo ot el reencuentro161006195003
El retorn dels triunfitos a TVE ja té data. La cadena estatal estrenarà el 16 d’octubre els tres documentals que s’han gravat amb el seu retrobament, després de 15 anys d’aquella irrepetible primera edició d’Operación Triunfo. La traca final d’aquesta operació revival dels pioners del concurs arribarà el 31 d’octubre amb la retransmissió en directe del macroconcert OT: El reencuentro, que se celebrarà al Palau Sant Jordi de Barcelona.
Però abans, en tres diumenges successius i a les 22.10 hores, s’emetran els tres especials en què es mostren els secrets de la preparació del concert. Les imatges d’aquell conclave tenyit de nostàlgia faran caure les llàgrimes de més d’un espectador, segons el que es va veure en el resum projectat en el transcurs de la presentació davant la premsa, en què els triunfitos es van emocionar moltíssim al veure’s en la presentació dels especials.
Els tres documentals, de 110 minuts de durada cada un, reuniran els 16 artistes per repassar el que el programa va significar per a ells, saber com van viure el fenomen OT i conèixer la seva vida actual. Es podrà veure com eren abans d’entrar al concurs, com van viure els mesos a l’Acadèmia, com va ser la seva vida després de sortir-ne i també com han viscut aquests 15 anys.
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- «UNA NIT PERFECTA» Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Creu de Sant Jordi 2019 Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- La Feria de Abril torna a ser gratis
- La caixa de ressonància ¿Un concert pot competir amb un Barça-Madrid?
- Hospital Germans Trias Demanen al TSJC que investigui un cas de "discriminació" per parlar en català a l'Hospital de Can Ruti de Badalona
- Les entitats socials superen per primera vegada els dos milions d’atesos i aporten un 2% al PIB català
- La legislatura catalana El Govern tanca amb ERC una nova injecció de 1.300 milions i aferma la seva estabilitat sense pressupostos
- Mercat laboral L’atur puja en 47.000 persones a Catalunya, el pitjor primer trimestre des de la Gran Recessió
- Tots els festius a Catalunya fins a l'estiu: encara en queden