DESENLLAÇ SORPRESA
El final de 'Velvet' s'emetrà en rigorós directe
Els fans de la sèrie d'Antena 3 sabran el dimecres 21, en temps real, com acaba la producció protagonitzada per Paula Echevarría i Miguel Ángel Silvestre
Atresmedia vol que 'Velvet' sigui recordada com una de les seves grans sèries i està a punt d'aconseguir-ho. Perquè a les audiències que ha anat aconseguint al llarg de les seves quatre temporades ara s'hi afegeix un fet inèdit en la història de la nostra televisió: l'esperat final de la història d'amor entre una modista (Paula Echevarría) i el propietari d'uns grans magatzems (Miguel Ángel Silvestre) s'emetrà en rigorós directe. És a dir, els espectadors viuran en temps real diverses escenes d'aquest últim capítol que es filmaran en localitzacions reals de Madrid .
Amb un desplegament sense precedents en la ficció espanyola, l'emissió en directe de part del capítol final de ‘Velvet’ involucrarà diversos dels actors protagonistes. Un sonat final per a una ficció que està trencant registres en la seva quarta i última temporada, amb una mitjana de més de 3,4 milions de teleespectadors i un 20,8% de quota de pantalla. una mitjana de més de 3,4 milions de teleespectadors i un 20,8% de quota de pantallaDes de la seva estrena, el febrer del 2014, ‘Velvet’ fa de mitjana gairebé 3,8 milions de teleespectadors per capítol (20,8%) i és l'única sèrie setmanal de 'prime time' de les estrenades a partir del 2010 que ha superat la xifra de 50 episodis.
REPARTIMENT DE LUXE
Creada per Ramón Campos i Gema R. Neira, la ficció produïda per Bambú Producciones ha comptat amb un repartiment de luxe compost per Paula Echevarría, Miguel Ángel Silvestre, José Sacristán, Aitana Sánchez-Gijón, Manuela Velasco, Asier Etxeandía, Marta Hazas, Javier Rey, Cecilia Freire, Adrián Lastra, Miriam Giovanelli, Diego Martín, Llorenç González i Gorka Otxoa, al qual s'han incorporat en aquesta última temporada Concha Velasco, Aitor Luna, Aitor Calderón i Naia Guz, entre altres.
Notícies relacionadesAixí mateix, Atresmedia es bolcarà amb l'emissió d'aquest últim capítol, ja que l'acompanyarà de programacions especials i una campanya promocional específica per convertir-lo en l'esdeveniment televisiu de l'any. Així, a Antena 3, diversos programes i sèries de televisió faran referència a aquest esperat final amb mencions, cortinetes i elements iconogràfics en platós i capçaleres; Nova programarà al llarg de la setmana films sobres històries d'amor i casaments i Miguel Ángel Silvestre agafa el protagonisme de la campanya 'Ponte Velvet', que va començar el mes d'octubre per celebrar en aquest canal l'adéu a la sèrie.
MARATÓ A ATRESERIES
Per la seva banda, Atreseries prepara una marató de la quarta temporada de la sèrie (en la seva versió 'pop-up', amb informació addicional de les escenes sobreimpressionada en pantalla) i pastilles temàtiques de diversos minuts. Els canals d'Atresmedia emetran diferent contingut especial que estarà distribuït al llarg de totes les seves graelles.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Investigació científica La Generalitat assumeix l’administració de Cellex i Mir Puig
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors
- Conflicte laboral PortAventura suspèn la venda d’entrades per a aquest dissabte per la vaga de treballadors
- Guia completa Sant Jordi 2025 a Tarragona: parades de llibres i roses a la Rambla Nova, signatures d'autors i propostes
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen