SÈRIE D'ANTENA 3
'Allí abajo' busca mantenir-se a dalt
La divertida comèdia protagonitzada per María León i Jon Plazaola estrena dilluns la seva tercera temporada amb novetats que intenten seguir captivant els espectadors
La incorporació dels coneguts actors Gorka Otxoa, Elena Irureta i Nerea Garmendia, i el més pes d'Euskadi a les localitzacions, són els atractius de la nova entrega

alliabajo
llí abajo torna avui (Antena 3, 22.40) amb l’objectiu de mantenir o fins i tot superar les altes cotes d’audiència de la temporada passada. En aquesta tercera entrega, de 16 episodis, la cadena ha optat per incorporar nous personatges que revitalitzin la trama: es tracta de tres cares molt coneguts, sobretot per al públic basc: Gorka Otxoa, Elena Irureta i Nerea Garmendia. L’últim episodi de la segona temporada, que es va tancar amb el casament entre Iñaki (Jon Plazaola) i Carmen (María León), va superar els més de 3,5 milions d’espectadors (20,5% de quota). Les peripècies se centraran ara una mica més a Euskadi, després que a la segona temporada tingués més protagonisme Sevilla. El matrimoni viatjarà a la terra d’Iñaki, invertint les tornes dels últims capítols. No variaran les claus de l’èxit: un humor amable centrat en el xoc cultural bascoandalús, l’amplitud del repartiment i moltes gravacions en exterior.
En la presentació de la sèrie, la directora de ficció d’Atresmedia, Sonia Martínez, va assegurar que aquesta temporada serà la millor «perquè les trames i els personatges estan més travats». Juntament amb tot el repartiment i cos tècnic, Martínez va destacar el mèrit de les noves incorporacions, que s’han «enfilat» amb èxit a una sèrie en marxa que anava «a tota velocitat». De fet, ja es confia que n’hi hagi una quarta temporada.
Tot i que els rumors apuntaven que alguna de les cares més populars deixaria la sèrie, es manté el gruix del seu elenc. María León i Jon Plazaola continuaran sent els protagonistes, encara que juntament amb un ampli repartiment que inclou Mariano Peña, Óscar Terol, Gorka Aginagalde, Iker Galartza, Santi Ugalde, Ane Gabarain, Maribel Salas, i Carmina Barrios, entre altres intèrprets d’una sèrie molt coral.
Incorporacions
Notícies relacionadesIncorporacionsAls pròxims episodis, Allí abajo comptarà amb la incorporació de Gorka Otxoa, Elena Irureta i Nerea Garmendia, que donaran vida a tres nous personatges que faran anar de de bòlit més d’un protagonista de la sèrie. Els guionistes han optat per «desestabilitzar» l’equilibri obtingut en les noves temporades, i accentuar les situacions en què bascos i andalusos es troben jugant «en camp contrari».
Així, a les imatges de promoció es pot veure Carmen aixecant pedres, i ja se sap que patirà en la seva adaptació al plujós i fred País Basc. Fins i tot intentarà aprendre eusquera i amarar-se de la cultura basca, sense gaire èxit. La seva amistat amb Horacio (Gorka Otxoa) provocarà més d’una escena de gelosia amb Iñaki. María León va destacar que es tracta d’una sèrie que fomenta la «convivència» entre diferents.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Presentador de ‘Col·lapse’ a TV3 Ricard Ustrell farà un parèntesi en la seva carrera televisiva
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Flick demana protegir els àrbitres abans de la final: "No respectar-los és no tenir fair play"
- Horari i on veure el funeral del papa Francesc per televisió
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina