Sèries a tv avui divendres 9 de juny del 2017
'Servir y proteger' i 'La Riera' són les ficcions destacades de la jornada
La programació de sèries avui a tv té com a títols més destacats: 'Servir y proteger' i 'La Riera'.
SERVIR Y PROTEGER
16.25 TVE-1
Rober (Juanjo Ballesta) segueix endavant amb la idea d’infiltrar-se en les carreres il·legals de motos, i per a això ha de demanar ajuda al seu germà. I mentre Alicia descobreix un Sergio Mayoral més amable i solidari, Laura sent alguna cosa per Martín Díez. A Miralles li fa mal veure’s fora del cas del violador de la màscara.
LA RIERA
15.50 TV-3
La pediatra li ofereix ajuda psicològica a la Susi. La veritat és que tothom està del seu costat, el Quiroga inclòs. Al final, la Lídia és conscient que els Mossos no faran res per buscar l’Omar, i li diu a la Menchu que anirà darrere la Rita. Per la seva part, l’Àgata (Maria Molins) no aconsegueix reconciliar la Bibiana i l’Àxel.
AMAR eS PaRa SiEMPRE
Notícies relacionades16.30 ANTENA 3 TV
Caldas informa Félix i Marta que han detingut Maroto (Gorka Lasaosa). Per la seva part, María ha tornat a rebre carta del seu admirador secret. Tot i les prevencions de Gonzalo, la noia està decidida a conèixer-lo. Mentrestant, Ginés avisa Marta de la desaparició de la senyora marquesa.

zentauroepp38666881 teletodo serie servir y proteger laura170605203018
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- BCN busca la fórmula per insuflar una nova vida a la seva plaça més dura
- Religió Mor Francesc, el papa que va arribar de «la fi del món» i que ha volgut portar l’Església al segle XXI
- A les portes de la catedral de Barcelona Devots del papa Francesc després de la seva mort: "No crec en Déu, però hi ha un abans i un després del seu papat"
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- La successió de Francesc ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- Una de cada 350 El Sant Jordi 2025 vendrà encara 25.000 roses catalanes: l’últim productor del Maresme es resisteix a abandonar
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família convidarà el pròxim Papa a Barcelona el juny del 2026 pel centenari de Gaudí