A MOVISTAR+
'Maraton Man' torna a córrer per tot el món
Canal #0 estrena aquest dilluns la quarta temporada de l'original programa ludicoesportiu que presenta Raúl Gómez
Potser no guanya mai cap marató, però si una cosa ha aconseguit Raúl Gómez en els molts anys que fa que trota –a desgana– per tot el món és guanyar-se l’afecte dels milers de corredors amb qui ha compartit carretera, camins i senders; una medalla que s’ha guanyat a pols en les tres temporades que ha protagonitzat en el programa de canal #0 ‘Maraton Man’, format original i divertit que, atès el seu èxit, torna amb una quarta entrega aquest dilluns, 18 de juny, al canal estrella de la plataforma de pagament Movistar+ (21.00 hores).
Així, el maratonià, actor i ‘entretenedor’ (com ell mateix es defineix) català emprèn una nova temporada amb noves curses que el faran recórrer i córrer des del sud-est asiàtic fins a l’oest americà, passant per l’Àfrica i l’Orient. En aquestes competicions, no busca la victòria, sinó les grans històries de superació personali, de passada, descobrir llocs plens de contrastos i diversitat cultural.
Segons han assenyalat des del canal #0, aquesta nova entrega es divideix en dues parts de sis capítols cada una. En els primers sis episodis que comencen aquest dilluns, Raúl Gómez aprofundeix en la realitat social de cada destinació, “amb una veritable immersió en diferents cultures amb situacions tan complexes com la d’Israel i Palestina”.
Així, participa en la seva primera cursa universitària i descobreix els efectes que causa córrer sota l’extrema humitat de la selva tailandesa; a la marató israeliana de Jerusalem travessa la frontera palestina per córrer a BetlemBetlem. També recorre a cop de ‘trail’ l’interior de Portugal per culminar en una cursa solidària a Lisboa.
Estrenat el 2016, ‘Maraton Man’ és una producció de Movistar+ en col·laboració amb Zanskar Producciones, empresa que va crear i dirigeix un altre aventurer i esportista extrem molt conegut a la petita pantalla: Jesús Calleja (‘Planeta Calleja’).
En la cursa amb què obre aquesta nova entrega del programa, Raúl Gómez viatja a l’ancestral Tailàndia, un país amb una naturalesa exuberant on el ‘trail’ està despertant. A les muntanyes del nord coneix la tribu Karen i descobreix els seus camins selvàtics a cop de vamba. I a Chiang Mai, la ciutat dels 300 temples, coneix un professor universitari que l’introdueix en la cultura Thai, l’educació al país i, de passada, corre la seva primera marató universitària.
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- CRIM DE SA POBLA (MALLORCA) Va matar a cops de martell el seu germà i està en llibertat: «Feia 25 anys que robava i assetjava la meva mare per pagar les seves addiccions»
- Gestió dels residus Els incendis de bateries de patinets en plantes de reciclatge inquieten l’AMB
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Reduir la jornada concita més suport que tributar per l‘SMI
- Enquesta Política d’Espanya del GESOP El 81% dels espanyols volen un pacte del PSOE i el PP en finançament autonòmic
- La meitat dels enquestats recolzen el model de Muface
- Carrera popular a peu o amb bicicleta Manresa camina pel seu canal del segle XIV
- Ganga Dolça Una porció de ‘cheesecake’ a 99 cèntims