TU I JO SOM TRES
"¡Pablo, vull casar-me amb tu!"
Han encertat amb els jurats, amb els els anomenats coaches. Paulina Rubio, en el paper de transmissora de l’apoderament femení; Antonio Orozco, loquaç i impregnat de simpatia; Pablo López, desbordant de tendresa, i Luis Fonsi, submergit en una deliciosa ingenuïtat subtil. Han encertat amb l’horari: ens vam poder ficar al llit a les 0.30 i no a les dues de la matinada, gairebé, com acostuma a passar en aquest tipus de programes de tanta envergadura. Han encertat amb el càsting d’aspirants. N’hi va haver dos, concretament, que van deixar empremta. D’aquelles empremtes que tant cobegen els canals de televisió i que tan rarament es produeixen. Em refereixo a l’actuació de la Palomy, una noia de Pozuelo de Calatrava (Ciudad Real) que va fer saltar Pablo López, que va abandonar el seu tron de jurat, va trepitjar l’escenari, es va asseure al piano i va cantar amb ella aquell tema seu tan profund, Ángel caído, que va posar el públic de peu, que aplaudia sense parar. No és estrany que, després del clima aconseguit, la Palomy li digués a Pablo, totalment subjugada: “Vull anar al final del món amb tu ¡i casar-me amb tu!”.
Després hi va haver un altre moment impactant, amb l’actuació secreta, rere una cortina, del que semblava un duo, o potser un trio, femení i resulta que era un noi que es diu Juanfra, que és de Torredonjimeno (Jaén). Portentosa veu la d’aquest artista. La seva versatilitat permet desdoblar-se en diversos tons i registres. Paulina, entusiasmada, li cridava: “Vine amb mi. Jo t’obriré el mercat internacional. ¡El món!”. ¡Ah! Paulina Rubio sap el que diu. L’art del Juanfra, primer cobert per la cortina i meravellant el públic amb l’ampli colorit de les seves modulacions, i després revelant el misteri, triomfaria ara mateix en les grans varieties del món. A París, per exemple, Thierry Mugler el contractaria de seguida per al seu show Mugler Follies, n’estic convençut.
Resumint, el transvasament de La Voz, de Tele 5 a A-3 TV no sembla que acusi cap desgast, al contrari. Advertiran que no els he parlat de la presentadora, Eva González. Bàsicament, perquè no ha existit. Estava amb les famílies dels concursants, però ha passat totalment inadvertida. Potser és una estratègia, fins que deixi de sortir també a TVE-1 presentant Masterchef junior. ¡Ah! El simulcast d’una presentadora entre cadenes que competeixen és un assumpte estrany i espinós.
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?
- MONEDES DIGITALS El robatori de criptomonedes més gran de la història: uns ‘hackers’ s’emporten 1.500 milions de dòlars del gegant Bybit
- Alto el foc a Gaza Hamàs completa l’alliberament dels ostatges israelians vius de la primera fase de la treva
- Criança El pediatre Carlos González aclareix la importància d’entendre i gestionar els desitjos infantils: «Cedir no és perdre autoritat…»
- Després les polèmiques declaracions de la 'consellera' Parlon Estigmatizar és pensar que trastorn mental és sinònim de violència