TU I JO SOM TRES
Benvinguts els apàtrides i els ateus
El gener del 2018, quan es va estrenar la primera temporada de Benvinguts a la família,Benvinguts a la família vaig celebrar que per fi TV-3 estrenés alguna cosa –tot i que fos en el terreny de la telecomèdia– que no estigués pensada per anar escalfant la parròquia camí del paradís cap a l’Ítaca gloriosa. Ara que s’ha estrenat la segona temporada, continuo celebrant que aquesta família segueixi els cànons de l’astracanada humorística i no els d’agitació i propaganda politicoreligiosa. La incorporació de Santi Millán a l’elenc d’intèrprets reforça aquest saníssim cop d’heterodòxia en l’actual TV-3: igual com les seves companyes de repartiment, Yolanda Ramos i Melani Olivares, és un actor, un showman, que tot i que treballa habitualment en les demoníaques tenebres exteriors, tan poc devotes de la causa –com Tele 5, per exemple– doncs resulta que miraculosament, i tot i que només sigui en les telecomèdies ara per ara, també té cabuda a TV-3. ¡Ah! Ho torno a celebrar amb una alegria immensa.
Ve ara com l’anell al dit la resposta, l’advertència, que va llançar diumenge Julia Otero a Liarla Pardo (La Sexta) quan Cristina Pardo li va preguntar: “¿Contemples la possibilitat de tornar a la tele?”, i ella va contestar: “Jo sí, però és la tele la que ha deixat de contemplar-me a mi. A TV-3 no soc prou independentista. ¡Ahh! Conec bé aquesta zona de l’univers, aquesta espècie de terra estranya on ningú et considera propi. No creguin que és una maledicció estrictament: malgrat els apartheids laborals que et practiquen contínuament, la vida de l’observador ateu, sense Església per obeir, acull una llibertat molt bonica.
Notícies relacionadesTORRA EN EL BURGER KING .– Donat que la visita de Quim Torra als Estats Units està despertant escassíssim interès, en el TN vespre van haver de posar la informació –34 segons exactament– més enllà del minut 10. ¡Ah! Deu ser tremend per a TV-3 que el president viatgi oficialment als Estats Units i ni en el sumari puguin destacar alguna cosa. Deia Jair Domínguez a Està passant, amb enorme conya, sobre l’acte a l’Institut Martin Luther King: “Avui Torra farà el discurs en un Burger King”. ¡Ahhh! Celebrem, almenys, que aquest saníssim mordent càpiga a TV-3.
- SUCCESSOS ‘Lock-picking’, el nou sistema per obrir cases sense forçar panys amb què bandes de georgians roben a Espanya
- Dol als fogons Mor Montse Guillén, la pionera que va triomfar als EUA amb la cuina catalana
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- BCN busca la fórmula per insuflar una nova vida a la seva plaça més dura
- Religió Mor Francesc, el papa que va arribar de «la fi del món» i que ha volgut portar l’Església al segle XXI
- A les portes de la catedral de Barcelona Devots del papa Francesc després de la seva mort: "No crec en Déu, però hi ha un abans i un després del seu papat"
- Successos Dos detinguts per robar una motxilla a una parella mentre practicava sexe a la platja del Somorrostro de Barcelona
- La successió de Francesc ¿Qui són els candidats a succeir el papa Francesc? Llista de cardenals ‘papables’
- Una de cada 350 El Sant Jordi 2025 vendrà encara 25.000 roses catalanes: l’últim productor del Maresme es resisteix a abandonar
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família convidarà el pròxim Papa a Barcelona el juny del 2026 pel centenari de Gaudí