TU I JO SOM TRES
La camisa de dormir reflectia traumes foscos
El concurs Maestros de la costura (TVE-1), que ara acaba d’iniciar la seva segona temporada, hauria de canviar de nom. S’hauria de dir Costuras Caprile. Perquè efectivament continua sent el modista Lorenzo CaprileLorenzo Caprile el gran dinamitzador, el gran al·licient, d’aquesta competició. L’altre dia van demanar als concursants que fessin un conjunt suggestiu, sexi, atractiu, molt femení i distingit, de camisa de dormir i bata per abans de ficar-se al llit. La consigna era: «Comoditat i seducció, foses». ¡Ahh! A un dels aspirants, l’Alejandro, un jove malagueny que desitja ser un gran modista i fugir de la seva feina actual de venedor d’ambientadors, Caprileli va dir, veient com li quedava a la model la peça que havia dissenyat: «M’agradaria saber si tens algun tipus de trauma infantil, alguna cosa fosca que expliqui la teva mania de fer pel centre les costures». Efectivament, era lletgíssim veure que la gràcil camisa de dormir estava tallada i recosida pelfrontis en lloc de pels costats, que hauria quedat més seductor i atractiu. O sigui, que una infància turbulenta condiciona la producció d’un artista.
En aquesta edició d’aquest concurs, blanc, una mica cursi i bastant entretingut, ressalta la jove valenciana Amparito, àlies La taconcitos. Deia: «Fins ara a València he tingut diversos nòvios. Els últims eren, diguem... prototip Albert Rivera. A partir d’ara els vull més alternatius». No sabria dir-los a què es referia amb allò de més alternatius, però la veritat és que aquesta noia està amenitzant les vetllades amb repunts d’espurna grollera que és el que el programa necessita. Com a modista, ara per ara no sembla cap meravella. Els mestres, amb horror, li van dir l’altre dia: «Amparito, tu no cuses, ¡tu mossegues!». ¡Ah!
CULTURA POLÍTICA A FITUR .– El reporter Luis Troya (Liarla Pardo, la SextaLiarla Pardo) s’ha desplaçat a Fitur, la colossal fira mundial sobre turisme. A l’estand de l’Equador ha preguntat a la representant d’aquest país si sabia el nom del president del Govern espanyol. Va contestar: «Bolsonaro». A l’estand de Gàmbia va preguntar pel conflicte amb Catalunya. Resposta: «Catalunya ja no hi és. L’home ja se’n va anar». A l’estand de Rússia va ensenyar la foto d’Íñigo Errejón i va preguntar: «Aquest polític, ¿quina edat creuen que té?». Resposta: «17 anys». Home, almenys els russos li han donat a Errejón una alegria.
- Sergio Peris-Mencheta, actor i director: "Des de la malaltia, la meva imaginació s’ha alliberat"
- Habitatge El milionari José Elías opina sobre comprar o llogar el 2025: "Si guanyes 2.000 euros al mes..."
- 1.080 vivendes i un gran parc Una inversió milionària i el futur Clínic rellancen el sector Can Rigalt al nord de l’Hospitalet
- Consum Bon Preu accelera la seva expansió i obrirà 12 nous súpers aquest any
- Atac a Berlín Ferit greu un turista espanyol apunyalat prop del monument de l’Holocaust
- Reunió amb la gerència Compte enrere per al desallotjament de la residència Tàber: les famílies denuncien falta d’informació i ajuda amb els trasllats
- Iniciativa de la Generalitat Tensió i protestes a la Comunitat Valenciana per la consulta sobre la llengua vehicular a les aules
- Eleccions al COMB L’equip de Jaume Padrós continuarà presidint el Col·legi de Metges de Barcelona
- POLÍTICA INTERNACIONAL Sánchez demana a Feijóo «deixar de donar tombs»: «No es pot ser europeista al matí i a la nit ficar-se al llit amb la ultradreta»
- Càrrecs públics ¿Què ha passat amb els consellers d’ERC sis mesos després del final del Govern d’Aragonès?