AL PARLAMENT
TV-3 justifica la pèrdua d'audiència de 'FAQS'
Vicent Sanchis considera que hi va haver una mala interpretació del canvi de presentadora de 'Preguntes freqüents'

zentauroepp46973439 15 de febrero del 2019 de derecha a izquierda n ria llorac190215134716
El tan inesperat com discutit relleu de presentadores en el programa de TV-3 'Preguntes freqüents (FAQS)' el mes de gener passat ha tornat a ser un dels temes que s’han tractat aquest divendres, 15 de febrer, en la sessió de control en la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA). Preguntat per la caiguda d’audiència de l’espai des de l’arribada de Cristina Puig, en substitució de Laura Rosel,Laura Rosel el director de la cadena, Vicent Sanchis, ha dit al Parlament que és aviat per fer balanç, tot i que ha indicat que "hi ha hagut qui ha desconnectat del programa per una interpretació equívoca del que ha passat".
En el seu debut al capdavant de 'FAQS', el 12 de gener passat, Cristina Puig va reunir una mitjana de 295.000 persones (16,7% de quota). L’últim programa amb Laura Rosel al capdavant, emès al desembre, va ser rècord amb 321.000 seguidors (21,5%). La mitjana de tota la temporada de Rosel es va tancar el desembre amb 19,4%.
Sanchis ha insistit que el canvi de presentadora no ha respost a una idea de "fer un gir cap al’entreteniment", com havia justificat en anteriors ocasions, i va reiterar que els criteris de la productora del programa (El Terrat) per fer el canvi "el van convèncer" i els "respecta".
- La primera ‘generació sense fills’ es prepara pel "fantasma de la vellesa": el 20% d'adults de 55 a 64 anys no han estat pares
- ‘Anuario de la música en VIVO’ 2024 Madrid destrona Barcelona
- Millorar la mobilitat La primera rampa mecànica per a vianants de Barcelona començarà a construir-se a l’octubre a Montbau
- Gestió dels residus Els incendis de bateries de patinets en plantes de reciclatge inquieten l’AMB
- CRIM DE SA POBLA (MALLORCA) Va matar a cops de martell el seu germà i està en llibertat: «Feia 25 anys que robava i assetjava la meva mare per pagar les seves addiccions»
- Reduir la jornada concita més suport que tributar per l‘SMI
- Enquesta Política d’Espanya del GESOP El 81% dels espanyols volen un pacte del PSOE i el PP en finançament autonòmic
- La meitat dels enquestats recolzen el model de Muface
- Carrera popular a peu o amb bicicleta Manresa camina pel seu canal del segle XIV
- Ganga Dolça Una porció de ‘cheesecake’ a 99 cèntims