JORNADA TEMÀTICA
DMax dedica 24 hores a l'antic Egipte
El canal emet aquest dissabte la minisèrie 'Tutankamón' i el documental 'La pirámide de Keops al descubierto'
Després de la bona acollida que va tenir l’estiu passat la jornada temàtica dedicada a l’antic Egipte (l’entrega 'Egipto oculto’ va superar els 300.000 espectadors), el canal DMax torna a incidir en el tema aquest dissabte, 9 de març, amb un dia temàtic dedicat al sempre fascinant món dels faraons.
La programació monogràfica sobre Egipte s’obre el mateix dissabte a les 6.00 hores i s’estendrà fins al matí de diumenge, 10 de març. De tota la programació temàtica destaquen les estrenes de‘La pirámide de Keops al descubierto’ (21.00 hores) i la minisèrie de ficció ‘Tutankamon’ (22.00 hores), a més dels formats clàssics de DMax com són els programes 'Tesoros al descubierto' o ‘Desmontando la historia’, que han dedicat diverses entregues a alguns dels misteris que amaga Egipte, a les seves espectaculars construccions o al seu particular estil de vida en l’antiguitat.
‘La pirámide de Keops al descubierto’ és una producció documental sobre el minuciós treball realitzat durant dos anys pel grup d’experts que formen la missió ‘Scan the Pyramids’, uns professionals de totes les nacionalitats que s’han proposat revelar algunes de les incògnites de la famosa piràmide, que el faraó Keops va manar construir fa 4.500 anys.
Notícies relacionadesLa minisèrie ‘Tutankamón’ està composta per quatre episodis d’una hora que s’emetran en una sola entrega. Dirigida per Peter Webber ('La joven de la perla', 'Hannibal: el origen del mal’) i protagonitzada per Sam Neill ('Jurassic Park'), la trama narra la història de l’arqueòleg Howard Carter. Professional avançat per a la seva època i incomprès per la resta dels seus col·legues, Carter és reclutat per l’egiptòleg Lord Carnarvon per explorar la Vall dels Reis. Durant el seu camí, Carter descobreix una evidència sobre la localització de la tomba del nen rei, Tutankamon, però diversos esdeveniments mundials amenacen d’aturar el seu treball.
- La presa espanyola més jove a l’estranger La jove de l’Hospitalet presa set anys a Oman torna a casa
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- A Sant Adrià de Besòs De fabricar energia a fabricar cultura
- Almenys tres ferits per una allau a Naut Aran
- Barcelona, protagonista IMB School: com aprendre a liderar el negoci de la música
- La caixa de ressonància Assimilar tota la nova música ja és impossible: relaxi’s i disfruti
- Obituari Mor als 90 anys l’actor Richard Chamberlain, famós pel seu paper a ‘El pájaro espino’ i ‘Shogun’
- Barcelona ofereix 370.000 places a nens i adolescents per activitats durant l’estiu