ràdio
Julia Otero torna a esclatar contra Renfe: una altra vegada atrapada al tren
julia
Julia Otero ha tornat a quedar-se atrapada al tren i ha esclatat contra Renfe. Dimecres a la nit, la periodista i tot l’equip del seu programa –'Julia en la onda', emès a Onda Cero– es dirigia a València des de l’estació de Barcelona-Sants, després d’"una jornada completa de treball" i van patir un retard de gairebé hora i mitja. Al final, la comitiva va arribar a la destinació passada la mitja nit, el que va provocar les queixes de la locutora a Twitter. "Bona nit i que descansin, senyors de Renfe", deia amb sorna.
Notícies relacionadesTodo el equipo de #Jelo nos dirigimos a Valencia para hacer allí el programa. Hemos salido de #BarcelonaSants a las 19.30, después de una jornada completa de trabajo, y llegaremos a Valencia... MAÑANA, muy pasadas las 00 horas. Buenas noches y que descansen, Sres de @Renfe
— Julia Otero (@julia_otero) 19 de junio de 2019
A més, Otero remarcava que "si haguéssim passat per Madrid, hi arribaríem abans", abans de remarcar que el trajecte Barcelona-València es recorre en cinc hores mentre que a anar a la capital del Túria des de Madrid només es tarda una hora i 40 minuts, malgrat que només disten tres quilòmetres menys que les altres dues ciutats.
Retraso de casi hora y media.
— Julia Otero (@julia_otero) 19 de junio de 2019
-Barcelona-Valencia (360 km) 5h.
-Madrid-Valencia: (357km)1h40
Si hubiésemos pasado por Madrid, llegaríamos antes. Los que vivimos en el Mediterráneo estamos muy agradecidos a los gobernantes que hemos tenido los últimos 30 años.
El passat 10 de juny, dilluns de Pentecosta i dia festiu a moltes localitats de Catalunya, Otero ho va passar encara pitjor al tren. En una visita al seu poble natal –Monforte de Lemos (Galícia)– va patir un retard en el viatge de tornada d’unes 15 hores. “¿Volen dissuadir-nos d’agafar el tren? Així diran després que no és rendible i l’eliminessin. ¿És això? ¿Hi ha un pla o és només incompetència?”.
Seguimos a 40 km de Bcn, perdidos en una vía, con el tren cerrado y en espera de que llegue una máquina que funcione. Y van 15 horas. ¿Quieren disuadirnos de coger el tren? Así dirán luego que no es rentable y lo eliminarán. ¿Es eso? ¿Hay un plan o solo incompetencia? https://t.co/ZzCKFW0rni
— Julia Otero (@julia_otero) 10 de junio de 2019
- Barcelona, protagonista Submer obre la nova era dels centres de dades
- El problema de l’habitatge El lloguer de temporada creix el doble de ràpid a Barcelona que a Madrid
- Urbanisme La nova ronda de Sant Antoni provoca embussos d’autobusos
- NENS TUTELATS El Govern va adjudicar cent milions a dit en centres de menors del 2016 al 2020
- SANITAT El cribratge neonatal topa amb la desigualtat territorial