TU I JO SOM TRES
Vandalisme + Revilla = èxit total
Amb aquesta combinació 'Liarla Pardo' va aconseguir rècord de temporada
És llesta Cristina Pardo (Liarla Pardo, La Sexta). Ha combinat en un mateix programa resums del vandalisme a Barcelona, amb passejos amb Miguel Ángel Revilla per Cantàbria. Amb aquest sistema ha aconseguit record d’audiència de la temporada. Estem d’acord: és una barreja colossal. Podríem sintetitzar-la dient: posi’s a riure després d’haver tremolat. Tremolar amb carrers de Barcelona incendiats, semàfors i contenidors cremats, voreres amb el paviment arrencat de soca-rel.
Un incís: «D’això vostè en diu simples aldarulls?» li deia, sorprès, l’expresident Montilla dissabte a la presentadora d’El Palmar de Troya FAQS. ¡Ah! Seguim. I després d’aquest dantesc paisatge, imatges alegres de Cristina Pardo a Cantàbria amb el polític de més tirada mediàtica de tot el telehipòdrom estatal. Home, doncs que deixin que em quedi avui amb Revilla, que l’altre ja és prou cafre. Circulaven per una fira de dones artesanes
Notícies relacionadesUn grup de senyores ruboritzades, tot just veure el seu president, van començar a cridar de plaer. Li llançaven floretes. I fins i tot una el va agafar de les galtes i li va estampar dos petons afectuosos i castos. Revilla es deixava estimar. I va afegir per a gaudi de la resta del personal: «Jo, quan vaig a Altamira, les viudes m’assetgen, Cristina, m’assetgen, se m’acosten, volen ballar amb mi ¡i jo no sé ballar!». ¡Ah! Com rèiem a casa imaginantRevilla envoltat de viudes altamiranes, acostant-se a ell. I veient el president de Cantàbria l’excitació que causava, va rematar amb un apunt historicista de primera classe. «Penseu que, des de temps de Plini, Cantàbria ja era un matriarcat. ¡I segueix sent-ho!». Home, li agraeixo a Cristina Pardo que acabés el seu programa amb Revilla submergit en aquella vibració de dames càntabres artesanes. Està estadísticament demostrat que més del 60% dels vots que rep Revilla és vot femení. El matriarcat de Plini es constata.
385 EUROS AL MES .– Un jubilat de Jaén es va aixecar molt educadament de la grada de convidats (El objetivo, La Sexta) i va preguntar a Pablo Casado: «Li demano que faci un esforç d’imaginació. Digui’m ¿què faria vostè amb 385 euros al mes, i havent de pagar un lloguer? ¿Vostè podria viure?». Com vostès poden comprendre, la resposta del polític mancava de tota importància.
- Pòdcast José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- A partir del 2 d’abril Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius
- Automoció Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Jornada de dol Cinc morts per una explosió de grisú en una mina d’Astúries
- Seguretat Social Canvis en la jubilació parcial, demorada i activa: La nova reforma de les pensions ja està en vigor
- Predicció meteorològica L’arribada d’una nova borrasca tornarà a portar pluges generalitzades a partir de dimecres
- Convivència amb l’extrema dreta El PSC, Junts, ERC, Comuns i la CUP creen una comissió d’estudi sobre els discursos d’odi al Parlament
- Successos La Guàrdia Civil deté a l’Eixample diversos terroristes acusats de col·laborar amb Hezbol·là
- Successos Detingut a l’Hospitalet un taxista per robar targetes bancàries d’avis i treure’n 1.800 euros