TU I JO SOM TRES
El bisbe de Valladolid a 'Got talent'
S’ha ressaltat com un fenomen mundial, com una cosa mai vista, que un nen de 3 anys, Hugo Molina, hagi guanyat l’actual edició de Got talent (T-5). En efecte, és un esdeveniment de gran magnitud televisiva. L’Hugo, malgrat la seva curtíssima edat és especialista a tocar amb tambor les marxes dels passos de Setmana Santa. En aquesta final del concurs va interpretar la nadala Campana sobre campana, i ha sigut un esdeveniment de tal intensitat que ha aconseguit per a la cadena el minut d’or del dia, del mes, i possiblement de tot l’any: una quota de pantalla del 45,2%, xifra només comparable amb una final de la Champions.
Però al marge d’aquesta gesta, i de la simpatia que ha concitat l’Hugo, a mi em sembla encara més extraordinari, més noticiable, que per primera vegada en la història d’aquest concurs hi hagi aparegut un bisbe. No era un senyor disfressat, era un bisbe autèntic. Concretament monsenyor Luís Argüello, bisbe auxiliar de Valladolid i secretari de la Conferència Episcopal Espanyola. Va ser una intervenció gravada, però no menys apoteòsica. Aquest monsenyor va comunicar a l’Hugo, oficialment, que el papa Francesc, després de festes, el rebrà al Vaticà. I que no s’oblidi de portar el tambor, i els pals també. ¡Ah! Luis Argüello és un bisbe singular. Té idees pròpies. Algunes de tremendes. L’última vegada que va saltar a les primeres pagines de diaris i informatius va ser poc abans de les eleccions del 28 d’abril. Va sortir en defensa de les Teràpies per curar l’homosexualitat, que organitzava la diòcesi d’Alcalá de Henares. Argüello va advertir, recolzant els tractaments que allà es practicaven: «L’homosexualitat no té curació mèdica, però curació espiritual, sí». ¡Ah!
Notícies relacionadesDesprés de la intervenció de monsenyor, el programa va fer sortir, com a final de festa, al cèlebre youtuber El cejas. Va interpretar el seu trap més famós, titulat Dembow el pimpin: «Te meto dos placas y te noqueo / Cuidao, cuidao, que te meto una ensalada de tibias que vas a ver las estrellas / Pimpin / Que te meto / Que te meto un marmitaco en los piños que te tumbo / Pimpin». Home, potser seria convenient convidar al Vaticà també El cejas. Cada vegada que apareix a Got talent aconsegueix unes altíssimes audiències. Com a youtuber té més de 20 milions de visualitzacions. El bisbe Argüello ho hauria de meditar seriosament.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe