ÈXIT D'AUDIÈNCIES
'El foraster' acomiada la segona temporada més vista de la seva història
El programa que presenta Quim Masferrer aconsegueix, en la seva setena entrega de capítols, una mitjana de quota de pantalla del 24,7%
L'espai de TV-3 va arribar en el capítol d'estrena, emès el novembre passat, xifres que no havia aconseguit des del 2006
ialvarez50745568 teletodo gisclareny el foraster191110195900
Tot i que el seu capítol de resum, Els reptes del foraster, només va ser vist per (en cursiva, perquè són xifres que ja les voldrien molts) 462.000 espectadors i va obtenir una quota del 18,4%, la bona salut del programa que presenta Quim Masferrer és evident, ja que aquesta setena temporada ha reunit una mitjana de 652.000 telespectadors amb una quota de pantalla del 24,7%. L’emissió més vista va ser la de la seva estrena, l’11 de novembre del 2019, que va obtenir el millor resultat de l’espai de TV-3 des del 17 de febrer del 2016, amb 769.000 telespectadors i un 27,7% de quota. L’últim capítol, que mostrava la vista de Masferrer a Vimbodí i Poblet va fregar aquest rècord, ja que va ser vist per 729.000 telespectadors i un 27,5% de quota. El programa és líder amb diferència del prime time de dilluns.
Així, les audiències dels diferents programes d’aquesta setena temporada han sigut: Gisclareny: 769.000 telespectadors i un 27,7% de quota; Rodonyà, 615.000 i un 22,8%; Les: 577.000 i un 24,9%; Llívia: 728.000 i un 27,6%, l’Albi, 653.000 i un 24,4%; Ager: 568.000 i un 22,0%; Sant Martí de Llémena: 567.000 i un 21,3%, i Vimbodí i Poblet, 729.000 i un 27,5%.
Notícies relacionadesQuant al plafó qualitatiu de GFK (jurat de telespectadors), El foraster obté una valoració de 8,8, un resultat molt destacable per sobre de la mitjana de la cadena. A més, el programa rep valoracions molt destacades en altres indicadors: un 88,9% del plafó el considera un programa de «molta qualitat», el 73,7% el considera «molt entretingut», el 77,1% és públic fidelitzat i que, per tant, consumeix el programa com una cita habitual. i el 73,4% considera que és un programa «original i diferent».
Així mateix, en l’àmbit digital, que cada vegada s’ha de tenir més en compte, aquesta temporada d’El forasterha sigut la que més audiència ha tingut des dels seus inicis. Des del novembre del 2019 s’han realitzat 740.000 reproduccions de vídeo a la carta del programa i el consum ha augmentat un 11% respecte a la sisena temporada.
- Shopping Black Friday 2022: les millors ofertes d’Amazon
- Al minut Guerra d’Israel en directe: última hora sobre el final de la treva a Gaza, l’ajuda humanitària i reaccions
- SHOPPING Helly Hansen té les millors rebaixes d’hivern: ¡a meitat de preu!
- Com més població, més recursos
- L’Advocacia de l’Estat veu compatible la condemna del procés i l’amnistia