ESTRENA DE GESTMUSIC ENDEMOL
Les 'Burradas' d'Àngel Llàcer
El 'showman' realitza entrevistes amb burro per rutes d'Espanya en un 'docushow' inèdit
Noemí Galera, directora de càsting de la productora i de l'Acadèmia d''OT', és la primera convidada

ialvarez53064374 television burradas un programa piloto presentado por ng200408202447
Àngel Llàcer està molt acostumat a fer i dir veritables burrades en programes com Tu cara me suena (Antena 3), sense anar més lluny. Però ara en són d’altres de molt diferents les que ens proposa. Perquè aquest divendres, 10 (19.00), Gestmusic Endemol estrena al seu canal oficial de Youtube un docushow d’entrevistes presentat per ell que porta aquest títol: ‘Burradas’.
Tot i que en aquest cas té una explicació lògica, perquè les converses que mantenen en aquest programa es realitzen recorrent una ruta per camins d’Espanya a sobre d’un burro. A cada capítol, Llàcer mostrarà paisatges únics, anècdotes boges i una nova manera de descobrir Espanya. Descobrirà quines són les burrades més grans (per amor, per feina, per amistat o per diversió...) que han fet els convidats, i aconseguirà que confessin els seus temors i secrets més íntims.
Una peça clau a ‘OT’
En aquest programa pilot la convidada és Noemí Galera, directora de càsting de Gestmusic Endemol icàsting de l’Acadèmia d’‘OT’, ‘talent’ del qual va ser jutge en cinc edicions, així com de ‘Tu sí que vales’ i ‘Mira quién baila’. Llàcer i Galera es trobaran al lloc més inesperat, autòcton de la zona, i donaran lloc a situacions i converses divertides. Al final del capítol es farà realitat alguna de les burrades que sempre hagi volgut fer ella i que mai s’ha atrevit a realitzar.

Llàcer i Galera, en un alt del camí. /
Un dia abans de l’estrena, el dijous 9 d’abril, a les 19.00 hores hi haurà una trobada digital entre els dos protagonistes al compte d’Instagram de Noemí Galera, on revelaran algunes anècdotes del rodatge de Burradas.
Aprofitant aquesta etapa de confinament, en la qual necessitem evadir-nos, la productora vol que vagi veient la llum material que no té una sortida ràpida al mercat audiovisual i que s’amuntega al seu magatzem creatiu; idees, formats, ‘teasers’, pilots... És per això que el comparteix al seu canal de Youtube directament amb el públic.
- Els Mossos volen que els forenses aclareixin si Tenneco causa càncer
- Tribunals Qui és Inés Guardiola, l'advocada que ha aconseguit l'absolució de Dani Alves
- Tribunals El TSJC absol Alves d’agressió sexual a una jove a la discoteca Sutton
- 57.000 persones cribrades El test de sang en femta és tan eficaç com la colonoscòpia per detectar càncer de còlon, segons l’estudi més gran fins ara
- Pressupostos prorrogats El Govern avisa que no es podrà mantenir la gratuïtat de Rodalies sense un nou suplement de crèdit
- Criança El pediatre Carlos González explica la importància de la dependència emocional amb els fills: "Tots tenim una dependència dels nostres pares..."
- Amb Liam Neeson El racó de Sant Cugat del Vallès que està ja en la història del cinema
- BÀSQUET Chimezie Metu s’operarà d’una greu lesió la setmana que ve als EUA
- Motociclisme Jorge Martín: "Aquest no és el meu Mundial, serà l’any que ve"
- Moda Rita Miller Atelier ‘capbussa ’ les seves nòvies en un spa de luxe