Televisió
Roberto Leal es troba amb un vell conegut a ‘El desafío’: «Vaig ser el mestre de cerimònies del seu casament»
PASAPALABRA | Roberto Leal canvia de programa
Orestes es posa tendre a ‘Pasapalabra’ i reflexiona amb Roberto Leal sobre l’amor

Roberto Leal s’ha retrobat amb un convidat molt especial a ‘El desafío’, programa que presenta a Antena 3 a banda del conegut ‘Pasapalabra’. Es tracta de José Yélamo, a qui ha rebut al plató amb una emotiva dedicatòria: «Jo me l’estimo moltíssim perquè vaig ser el mestre de cerimònies del seu casament», ha confessat el d’Alcalá de Guadaira durant l’entrada del presentador de ‘La Sexta Xplica’.
La bona relació entre tots dos s’ha pogut notar amb les seves bromes davant les càmeres: «Si està acostumat a lidiar amb Inda i Marhuenda, això d’aquesta nit és bufar i fer ampolles», ha començat Leal. Per la seva banda, Yélamo ha aprofitat l’ocasió per ‘recriminar’ al seu amic que no l’hagi visitat encara en el seu programa d’actualitat.
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- El nou tauler global Meloni es llança a salvar les relacions comercials entre Europa i els EUA
- Contra els houthis 58 morts i un centenar de ferits en un bombardeig dels EUA al Iemen
- TENNIS Alcaraz es recompon i segueix endavant a Barcelona
- Bàsquet El Madrid, al ‘play-off’ a base de triples
- EL PARTIT DE CORNELLÀ Un Espanyol motivat allarga la bona ratxa contra el Getafe