Tercera onada de l’EGM
Ustrell debuta a l’alça a ‘El matí de Catalunya Ràdio’, però per la mínima

Ricard Ustrell s’enfrontava aquest dijous, 30 de novembre, a les primeres dades de l’EGM després que al setembre debutés com a presentador d’‘El matí de Catalunya Ràdio’. I ho ha fet amb unes audiències que el situen com el millor començament de la temporada del programa des de l’any 2020, tot i que per la mínima. El magazín matinal de Catalunya Ràdio arriba als 410.000 oients en aquesta tercera onada de l’EGM del 2023, només 1.000 més que els que va obtenir fa un any Laura Rosel, llavors al front del programa.
Més diferència (a favor de Rosel) hi ha si es comparen les dades actuals amb les de la segona onada de l’EGM del 2023, corresponents al mes de juny. En el seu comiat, Rosel va deixar el programa amb 443.000 seguidors.
Jordi Basté segueix líder
El líder de la ràdio en català torna a ser Jordi Basté amb ‘El món a RAC 1’, competència directa d’Ustrell. El programa arriba als 704.000 oients, així que puja respecte a fa un any, quan tenia 636.000 fans. No obstant, són 7.000 fidels menys que a l’estiu.
El tercer lloc de la ràdio matinal a Catalunya és per a ‘Hoy por hoy’, d’Àngels Barceló, a la cadena SER, amb 309.000 oients.
RAC 1 es manté com a emissora líder a Catalunya, amb 947.000 seguidors, 100.000 més que fa just un any. També creix Catalunya Ràdio, amb el seu millor inici de la temporada des del 2020 (591.000 fidels, cosa que en suposa 51.000 més que fa un any). La tercera ràdio més escoltada a Catalunya és la SER.
A les tardes continua dominant Toni Clapés i el seu ‘Versió RAC1’, que puja de 251.000 oients a 352.000. ‘La tarda de Catalunya Ràdio’, amb Elisenda Carod, es queda amb 106.000 (el novembre del 2022 en tenia 128.000).
Notícies relacionadesEls caps de setmana, ‘El suplement’, de Roger Escapa, a Catalunya Ràdio millora els dissabtes (dels 336.000 de fa un any arriba ara als 363.000) i els diumenges (de 281.000 de novembre del 2022 passa als 300.000).
No pot, això sí, amb el ‘Via lliure’, de Xavi Bundó, a RAC 1, que baixa una mica els dissabtes (de 573.000 a 541.000), però millora els diumenges (de 471.000 a 493.000).
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Aquest és l’efecte d’esmorzar taronja als nostres ronyons
- Violència de gènere Un home s’entrega a una patrulla de Mossos a l’AP-7 amb el cadàver de la seva dona al maleter
- Gentrificació Dos anys convivint amb 35 pisos turístics al ‘Bloc Tarragona’: «És interminable el que patim»
- Adéu a la jubilació als 67 anys: aquest 2025 la Seguretat Social puja l'edat per a aquests treballadors
- Conflicte laboral Els treballadors de PortAventura van avui a la vaga per demanar millors sous