LA FESTA LGTBIQ+
Orgull barceloní a la televisió
Tant TVE com TV3 retransmeten aquesta tarda la desfilada del Pride Barcelona. La cadena catalana ofereix una experiència immersiva.

Barcelona celebra avui la gran festa reivindicativa del col·lectiu LGTBIQ+, el Pride Barcelona. És el segon any que es podrà veure a TVE, i el primer al 3Cat. A La 2 i RTVE Play Catalunya, l’audiència podrà seguir el programa especial Orgull! 2024 a partir de les 19.35 hores, amb Tània Sarrias i Sharonne d’amfitriones. A aquesta hora, el canal juvenil de TV3, EVA, i el 3Cat emetran un senyal en directe des de dalt d’un gran autobús descapotable decorat i oferian a l’audiència una experiència immersiva a través de YouTube i TikTok, així com de la plataforma de la tele pública catalana.
Aquest any, l’especial de TVE Catalunya canviarà d’emplaçament per seguir el Pride, que posarà el focus en l’educació de cara a crear un futur que sigui respectuós i tolerant amb les diferències. El set televisiu estarà localitzat a Arc de Triomf, on es podrà veure l’arribada de les carrosses i es connectarà amb els diferents punts de la celebració.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Aquest dilluns 24 de març Un autocar salva una menor sota un pont de l’AP-7 després d’un intent de suïcidi
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- Seguretat comunitària La UE demana que els europeus s'aprovisionin amb subministraments d'emergència davant una possible guerra o crisi climàtica
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- BCN rebutja l’exigència dels EUA de retirar la inclusió en una biblioteca
- Successos Mor una catalana en una allau mentre esquiava a Geòrgia
- Mor als 19 anys la filla de Mariano Ortega
- Educació El Consell d’Educació de Catalunya recolza que el curs 25-26 comenci el 8 de setembre
- Sessió de control Sánchez ja apunta als Pressupostos del 2026 davant la falta de suports per als comptes d’aquest any
- El 75% dels nens de 4 a 8 anys atesos al CAP Sant Roc de Badalona miren pantalles mentre mengen