Becaris de Canal Red

V isca Canal Red, / Visca Canal Red / que ens contracta en pràctiques / per lluitar contra el poder. / Visca Canal Red, / Visca Canal Red. / Critiquem el PSOE, / Critiquem el PP. / Ningú abusa de nosaltres / som lliures d’elegir / i elegim aquest poltre / ja que aprendre és viure. / En altres empreses exploten el treballador, / però a Canal Red aprenem del millor. / més que becaris / corrent que arrossega / el precorcat de les empreses / que ens tenen fins a la polla. / Amb els nostres dos-cents euros de mensualitat / combatem com ningú el capital / perquè només sent pobre / detestes la desigualtat.
Visca Canal Red, / Visca Canal Red / que ens contracta en pràctiques / per lluitar contra el poder. / Visca Canal Red, / Visca Canal Red. / Critiquem el PSOE, / Critiquem al PP. / No tenim un ral / per a sostre ni menjar / som pàries, com Maduro, / famèlica legió ferida. / Alguna cosa que no entenen / els que avui lladren a Pablo: / si cobréssim més diners / per les nostres pràctiques de periodisme / treballaríem per a un negrer / i enfortiríem el capitalisme. / Perquè som una altra cosa, / de Podem molt devots, / ens enfrontem a Ana Rosa / i al nan Pablo Motos.
Visca Canal Red, / Visca Canal Red / que ens contracta en pràctiques / per lluitar contra el poder. / Visca Canal Red, / Visca Canal Red. / Critiquem el PSOE, / Critiquem el PP. /
De la mà de Pablo Iglesias / el nostre comandant suprem, / tenim de cap un Tirèsies / vident que criden cec. / Ens deixen presentar programes / sense importar-los el nostre acné / i el dia de demà / treballarem a TVE. / Allà debatrem, al programa d’Intxaurrondo / com la camarada Laura Arroyo / de saber profund. / ¡I ens donen dos-cents euros, quin xollo!
Visca Canal Red, / Visca Canal Red / que ens contracta en pràctiques / per lluitar contra el poder. / Visca Canal Red, / Visca Canal Red. / Critiquem el PSOE, / Critiquem el PP. / I si el dia de demà ningú ens vol contractar / i addueixen que el motiu és la nostra mala educació / direm alt i clar que la culpa és del capital / i votarem Podem contra la desinformació. / Perquè som una altra cosa, / de Podem molt devots, / ens enfrontem a Ana Rosa / i al nan Pablo Motos.
PD: Ho sento, estimats lectors, perquè no se m’acudia cap altra manera d’encaixar la notícia que Canal Red paga 200 euros al mes als seus becaris que composant una nadala.
- Aquest dilluns 24 de març Un autocar salva una menor sota un pont de l’AP-7 després d’un intent de suïcidi
- Investigació La companyia catalana Parlem va presentar al Barça un projecte gairebé idèntic al del moldau Birladeanu una setmana abans de registrar-se New Era a Espanya
- Seguretat comunitària La UE demana que els europeus s'aprovisionin amb subministraments d'emergència davant una possible guerra o crisi climàtica
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- BCN rebutja l’exigència dels EUA de retirar la inclusió en una biblioteca
- Retorn sonat Lady Gaga torna a Barcelona set anys després: anuncia dos concerts al Palau Sant Jordi a l’octubre
- Catalunya és la segona comunitat amb més baixes laborals: Pané proposa revisar si hi ha alguna "disfunció" al sistema
- «ARAUJO I RAPHINHA NO JUGARAN» Flick s’enfada per la data del duel amb l’Osasuna: «No estic content, no és el millor dia, però no busquem excuses»
- En el ple El TC anul·la el vot delegat de Puigdemont, però salva la constitució del Parlament
- Tribunals La fiscalia dona llum verda a la suspensió de l’ingrés a la presó de Laura Borràs fins que es tramiti l’indult