TELEVISIÓ I MAS
Montoya va dir: "Fastigosaaaa"

El meu admirat Pedro Ruiz va dir al seu dia, no recordo l’any, potser ho va escriure en algun dels seus llibres, que "la societat actual es mou entorn de dos B: els bitllets i les braguetes". Ni Pedro va poder estar més encertat ni un servidor hi pot estar més d’acord. A excepció del col·lectiu infantil, això es produeix a tots els nivells. Així que recomano al lector que giri el coll, comprovi comportaments i observi el que passa al seu voltant, en el seu entorn personal i professional, a la feina o al barri.
Bé, doncs l’impacte d’algunes de les coses que veiem en televisió també passa per aquestes dues B. I això explica la fama internacional que ha adquirit el ja famós Montoya en La isla de las tentaciones, que emet Telecinco: un divertit putiferi ple de mentides a dojo, però al cap i a la fi entreteniment en la tele privada.
Admiro Sandra Barneda, l’aprecio com a persona i l’admiro en la seva faceta professional. En el programa exerceix un paper de difícil equilibri: empatitza amb els concursants, entristeix el seu rostre quan aquests passen per dificultats, tot i que els manté ferms si algun es passa, cosa que cada vegada succeeix més sovint.
Sincerament La isla... no figura com a prioritat en els meus gustos televisius, però quan ho veig compleix la seva funció: m’entreté. I penso en els equilibris que fa Sandra per gestionar el seu nivell cultural tan suprem (en són una prova els seus exitosos llibres) en contrast amb el seu paper de presentadora de dotze concursants a la captura d’èxit, fama i diners fàcils, dels quals prefereixo desconèixer l’opinió sobre la cultura de l’esforç .
Ara està triomfant aquest Montoya, un obsessiu dels bitllets, de les braguetes, de la fama, i que va protagonitzar una correguda desesperada per la platja per veure la seva parella cridant-li "¡fastigosaaaaa!" que ha traspassat fronteres per fer una cosa idèntica al que ell va fer després: menjar la boca a una persona que no era la seva parella.
Notícies relacionadesMarques internacionals s’han fet ressò d’aquest fenomen que s’ha viralitzat en les xarxes socials. Una cosa és la gracieta del moment i una altra és si per a aquestes marques és una bona idea acostar-se a Montoya i si la reputació de tots dos acabarà al mateix nivell. Qüestió de temps.
Per sort tan sols és un concurs, només és entreteniment, mentre la vida continua amb els seus bitllets i les seves braguetes.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Tres muntanyencs morts El bomber que va atendre les víctimes del Moncayo: «Les condicions climàtiques eren extremes. A l’arribar, un ja havia mort»
- Rosario Ibáñez, professora: "A l’escola del metro no hi havia educació diferent per a nois i noies"
- PSOE El ministre Ángel Víctor Torres anuncia que pateix càncer
- Fiscalia demana 20 anys de presó per a l’infermer dels jesuïtes de Casp
- Clàssic a Montjuïc El Madrid guanya el Barça per primera vegada en la seva història i li recorda que no és immortal (1-3)
- Club Entendre-hi + Animals i plantes Comença la temporada del ‘sakura’, el fenomen de masses del cirerer al Japó
- Fiscalitat autonòmica Catalunya conserva el 2025 l’IRPF més car per a les rendes entre 30.000 i 40.000 euros
- La caiguda d'una roca de grans dimensions talla un carril a l'eix Transversal, a Rajadell
- Un accident acaba amb un cotxe dins d'una perruqueria a Figueres
- CRISI MIGRATÒRIA El Govern s’obre a augmentar el finançament a les comunitats autònomes per l’acollida de menors migrants