Les claus de l'amnistia
Llarena i Marchena no mouen fitxa
25/07/2024 - 01:11 CEST 0 Comentaris
La Fiscalia demana amnistiar els líders del procés i els policies de l’1-O
20/06/2024 - 06:03 CEST 0 Comentaris
Puigdemont, ¿a temps?
17/03/2024 - 02:17 CET 0 Comentaris
La llei d’amnistia exclourà el lucre i els casos més greus de terrorisme
08/03/2024 - 01:46 CET 0 Comentaris
Llei d’amnistia: en què consisteix, com es justifica i qui beneficiarà
31/01/2024 - 11:45 CET 0 Comentaris
L’esmena del terrorisme en la llei d’amnistia genera dubtes als juristes
28/01/2024 - 03:22 CET 0 Comentaris
¿Per què l’amnistia perdona Artur Mas pel 9-N, però no li torna el que va pagar?
15/11/2023 - 06:00 CET 0 Comentaris
Llei d’amnistia: Les 6 principals causes del procés afectades
13/11/2023 - 14:55 CET 0 Comentaris
- 16:55h Mazón va parlar amb Pradas menys de 13 minuts el 29-O i va ignorar quatre de les seves sis trucades
- 16:36h Investigats per «administració deslleial» els marmessors de la fortuna de Pere Mir, entre ells l’oncòleg Josep Tabernero
- 16:16h Putin declara una «treva» unilateral per la Pasqua fins dilluns a la mitjanit
- 16:01h El veí de Sants que no pot sortir al terrat de Sant Jordi a Sant Joan per l’amenaça d’una gavina
- 16:01h Socialistes i vips envaeixen el village del Tennis Barcelona
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
- A Terrassa L’escola acusada d’ultracatolicisme acomiada el director
- Futbol Noves imatges del Camp Nou: així serà com quedarà l’estadi
- Xavier Amor, secretari de Governs Locals de la Generalitat: "Hem d’ajudar els ajuntaments; no importa el color polític"
- Entendre-hi més Els Estats Units no són país per a turistes: Trump frena les reserves de viatges
- Desembarcament Els avantatges i els perills de portar l’esperit de ‘Sálvame’ a TVE: «Són personatges televisius difícils de domar»
- EUA ¿Caos o mètode? L’Acord de Mar-a-Lago, el pla que donaria un sentit a la guerra comercial de Trump
- Dana a València Mazón va parlar amb Pradas menys de 13 minuts el 29-O i va ignorar quatre de les seves sis trucades
- Apunts polítics de la setmana ¿A qui beneficia el vot als 16 anys? El ‘target’ de l’esquerra que observa la dreta