Antena 3, condemnada a deixar d’emetre ‘El rosco’ de ‘Pasapalabra’
17/11/2022 - 14:42 CET 0 Comentaris
17/11/2022 - 14:42 CET 0 Comentaris
20/07/2022 - 08:04 CEST 0 Comentaris
08/09/2021 - 13:22 CEST 0 Comentaris
25/03/2021 - 16:01 CET 0 Comentaris
03/04/2019 - 15:22 CEST 0 Comentaris
26/04/2018 - 11:09 CEST 0 Comentaris
04/04/2018 - 11:38 CEST 0 Comentaris
07/03/2018 - 09:31 CET 0 Comentaris
13/02/2018 - 17:19 CET 0 Comentaris
08/02/2018 - 14:36 CET 0 Comentaris
07/02/2018 - 14:35 CET 0 Comentaris
26/01/2018 - 18:38 CET 0 Comentaris
15/01/2018 - 18:26 CET 0 Comentaris
08/01/2018 - 19:26 CET 0 Comentaris
27/09/2017 - 11:01 CEST 0 Comentaris
13/09/2017 - 11:05 CEST 0 Comentaris
25/07/2017 - 09:41 CEST 0 Comentaris
16/07/2017 - 13:13 CEST 0 Comentaris
11/07/2017 - 18:11 CEST 0 Comentaris
03/07/2017 - 13:52 CEST 0 Comentaris
01/07/2017 - 08:00 CEST 0 Comentaris
Va néixer a New Hampshire, va créixer a l'Oest Mitjà i ara viu a Brooklyn, Nova York. És periodista titulat i escriu per a 'The New Yorker', entre altres mitjans, malgrat que va començar graduant-se en Matemàtiques i durant sis anys va treballar com a especialista de 'hedge funds' a Chicago i Nova York. Es defineix com un «membre de la generació pirata». Va comprendre molt aviat que la pirateria «no era només una forma d'aconseguir música, sinó que constituïa una subcultura en si mateixa». Al seu llibre, aborda aquest procés tan misteriós que va propiciar que, de cop i volta, tothom decidís que ja no s'havia de pagar per la música perquè, al capdavall, era allà, al núvol, esperant a ser escoltada. ¿Com va començar la pirateria digital? ¿Per què es va enfonsar el cedé? ¿Qui va matar la indústria musical?
20/06/2017 - 11:44 CEST 0 Comentaris
15/06/2017 - 16:14 CEST 0 Comentaris
15/06/2017 - 13:27 CEST 0 Comentaris
21/04/2017 - 10:18 CEST 0 Comentaris